Tarix Podkastları

Carroll DE -171 - Tarix

Carroll DE -171 - Tarix


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Carroll

16 Sentyabr 1911, Baltimore, Md., Herbert Fuller Carroll, Jr., 1 iyun 1934 -cü ildə Dəniz Akademiyasını gizir rütbəsi ilə bitirdi. Demək olar ki, davamlı dəniz xidmətindən sonra Astoria'ya (CA-34) xəbər verdi. Leytenant Carroll, 9 Avqust 1942 -ci ildə Astoriyanın itirildiyi Savo Adası Döyüşü əsnasında öldü.

(DE-171, d. 1.240; l, 306 '; b 36'8 "; dr. 11'8", s. 21 k.; Cpl 188; A- 3 3 ", 3 21" tt., 8 dcp., 1 dcp. (ss.), 2 dct.; cl. Cannon)

Carroll (DE 171) 21 iyun 1943 -cü ildə Norfolk Donanma Yardı tərəfindən buraxıldı; Xanım H. F. Carrollun sponsorluğu ilə Sr 24 oktyabr 1943 -cü ildə əmr etdi, komandir leytenant F. W. Kuhn; və Atlantik Donanmasına məlumat verdi.

Carroll, ayıq -sayıqlığı, hər hava şəraitində buxarlanma qabiliyyəti və hər an vəzifəyə optimal hazırlığı ilə konvoy müşayiət vəzifəsinə təyin edildi. 1 Yanvar 1944 ilə 9 May 1946 arasında Norfolk və Cəbəllütariq, Kasablanka, Bizerte və səkkiz səfər etdi. Əlcəzair, savaşı Avropanın cənubundan keçirmək üçün nəzərdə tutulmuş adamları və təchizatı qoruyur. Konvoylar arasında Carroll, şərq sahilindəki gəmiqayırma zavodlarında lazımi diqqəti aldı və Casco Körfəzindəki məşqlərlə məşqlərini kəskinləşdirdi.

Mühüm rol oynadığı Avropa zəfər teatrına gəlişi ilə Carroll, Cristobal, C Z., 9 İyun 1945 -ci ildə bildirdiyi Sakit Okean Donanmasına təyin edildi. 15 Avqusta qədər Eniwetok, Saipan və Ulithi'yə gedərkən 15 Avqusta qədər məşqlər etdi.

3 Noyabr 1945-ci ilə qədər Carroll, Palau qrupunun kiçik adalarında patrul xidməti keçərək Yapon qarnizonları və əsirləri axtarırdı. Oktyabrın 6 -da Sonsorol, Fanna, Merir və Tobi Adalarının təslim edilməsi onun göyərtələrində imzalanmışdır. Sonra təchizat verdi və yaponların adaların boşaldılmasına nəzarət etdi. 3 Noyabrda evə yola düşdü və 14 dekabr Jacksonville, Fla. Burada 19 iyun 1946 -cı ildə təhvil verildi və ehtiyata yerləşdirildi.


Zəngin Tarix. Qalıcı İrs. Hamı üçün yaxşılaşma.

Bütün Korlar üçün Katolik Gildiyası olaraq başlayan şey, hörmət, müstəqillik, ləyaqət və açılma əzmi üzərində qurduğumuz eyni prinsipləri mənimsəməyə davam edən aparıcı korluq reabilitasiya mərkəzidir. fürsətlər və toxunduğumuz hər şeyin həyatını yaxşılaşdırırıq.

Təvazökar başlanğıclardan dünyanın ən görkəmli korluq reabilitasiya mərkəzlərindən birinə səyahətimizi izləyin.


JDK 8u171 Yeniləmə Qeydləri

Bu yeniləmə buraxılışının tam versiyası 1.8.0_171-b11-dir (burada "b" "qurmaq" deməkdir). Versiya nömrəsi 8u171 -dir.

IANA Məlumatları 2018c

JDK 8u171, IANA vaxt zonası məlumatlarının 2018c versiyasını ehtiva edir. Daha çox məlumat üçün JRE Proqramında Timezone Data Versiyalarına baxın.

Təhlükəsizlik Əsasları

JDK 8u171 -in buraxıldığı anda Java Runtime Environment (JRE) üçün təhlükəsizlik əsasları aşağıdakı cədvəldə göstərilmişdir:

JRE Ailə versiyası JRE Security Baseline (Tam Versiya String)
8 1.8.0_171-b11
7 1.7.0_181-b09
6 1.6.0_191-b09

JRE Bitmə tarixi

JRE, təhlükəsizlik açığı düzəlişləri olan yeni bir versiya mövcud olduqda sona çatır. Təhlükəsizlik zəifliklərinin düzəldilməsini ehtiva edən kritik yamaq yeniləmələri, Kritik Yamaq Güncellemeleri, Təhlükəsizlik Uyarıları və Üçüncü Tərəf Bülletenində bir il əvvəl elan edilir. Bu JRE (versiya 8u171), 17 İyul 2018 tarixində planlaşdırılan növbəti kritik yamaq yeniləməsinin buraxılması ilə başa çatacaq.

Oracle Serverlərinə çata bilməyən sistemlər üçün, ikinci bir mexanizm bu JRE -nin (versiya 8u171) 17 Avqust 2018 -ci ildə sona çatır. Hər iki şərt yerinə yetirildikdən sonra (yeni buraxılış əlçatan olur və ya bitmə tarixinə çatılır), JRE əlavə xəbərdarlıqlar və xatırlatmalar təqdim edəcək. İstifadəçilər yeni versiyaya keçə bilərlər. Ətraflı məlumat üçün JRE -in bitmə tarixinə baxın.

Qeydlər

CipherOutputStream İstifadəsi

Javax.crypto.CipherOutputStream spesifikasiyası, bu sinifin deşifr zamanı uğursuz bütövlük yoxlamaları nəticəsində BadPaddingException və digər istisnaları tutduğunu göstərmək üçün aydınlaşdırılmışdır. Bu istisnalar yenidən atılmır, buna görə də müştəriyə bütövlük yoxlamalarının uğursuz olduğu barədə məlumat verilmir. Bu davranış səbəbiylə, təsdiqləmə uğursuz olduqda tətbiq açıq bir bildiriş tələb edərsə, bu sinif, təsdiqlənmiş bir iş rejimində (məsələn, GCM) şifrəni açmaqla istifadə üçün uyğun olmaya bilər. Bu tətbiqlər, Cipher API -ni birbaşa bu sinifdən istifadə etmək üçün alternativ olaraq istifadə edə bilər.

Məlum məsələlər

Təkmilləşdirilmiş KeyStore Mexanizmləri

İki fayl, jre/bin/javaw.exe və jre/bin/jabswitch.exe, 8u171 -ə daxil edilməmişdir. Bir həll yolu olaraq, bu fayllara ehtiyacı olan istifadəçilər server olmayan JRE-ni yükləyə və bu faylları server JRE imicinə kopyalaya bilərlər.

Yeni xüsusiyyətlər

Təkmilləşdirilmiş KeyStore Mexanizmləri

Jceks.key.serialFilter adlı yeni bir təhlükəsizlik mülkü təqdim edildi. Bu filtr konfiqurasiya olunarsa, JCEKS KeyStore, SecretKeyEntry daxilində saxlanılan şifrəli Açar obyektinin seriyalaşdırılması zamanı istifadə edir. Əgər konfiqurasiya edilməyibsə və ya filtr nəticəsi QEYDİYYATDIRsa (məsələn, nümunələrin heç biri uyğun gəlmir), onda jdk.serialFilter tərəfindən konfiqurasiya edilmiş filtrlə məsləhətləşilir.

Sistem xassəsi jceks.key.serialFilter də verilirsə, burada təyin edilmiş təhlükəsizlik mülkiyyət dəyərini əvəz edir.

Filtr modelində jdk.serialFilter ilə eyni format istifadə olunur. Varsayılan model java.lang.Enum, java.security.KeyRep, java.security.KeyRep $ Type və javax.crypto.spec.SecretKeySpec -ə icazə verir, lakin digərlərini rədd edir.

Yuxarıdakı növlərə seriallaşdırılmayan bir SecretKey saxlayan müştərilər, açarı çıxarmaq üçün filtri dəyişdirməlidirlər.

JRE Son İstifadə İzləməsini deaktiv etmək üçün Sistem Mülkiyyəti

Yeni bir sistem xassəsi jdk.disableLastUsageTracking, çalışan bir VM üçün JRE -in son istifadə izlənməsini deaktiv etmək üçün təqdim edildi. Bu xüsusiyyət -Djdk.disableLastUsageTracking = true və ya -Djdk.disableLastUsageTracking istifadə edərək əmr satırında təyin edilə bilər. Bu sistem xüsusiyyət dəsti ilə, usagetracker.properties -də təyin olunan com.oracle.usagetracker.track.last.usage mülkiyyət dəyərindən asılı olmayaraq, JRE son istifadə izləmə əlil olacaq.

Dəyişikliklər

Əlavə TeliaSonera Kök Sertifikatı

"TeliaSonera Root CA v1" cacerts açar mağazasına əlavə edildi.

224 Bitdən Az EC Açarları ilə İmzalanmış XML İmzaları Əlil

XML İmza tətbiqinin etibarlı doğrulama rejimi, EC düymələrini standart olaraq 224 bitdən az məhdudlaşdırmaq üçün təkmilləşdirilmişdir. Təhlükəsiz yoxlama rejimi org.jcp.xml.dsig.secureValidation xüsusiyyətini javax.xml.crypto.XMLCryptoContext.setProperty () metodu ilə doğru olaraq təyin etməklə və ya kodu bir SecurityManager ilə işlətməklə aktivləşdirilir.

3DES Şifrəli Suite Əlillər

SSL/TLS əlaqələrinin gücünü artırmaq üçün, jdk.tls.disabledAlgorithms Security Property vasitəsi ilə JDK -dakı SSL/TLS bağlantılarında 3DES şifrəli paketlər deaktiv edilmişdir.

Sistem Əmlak Nəzarətləri java.util.logging.FileHandler -in MAX_LOCKS Limiti

Java.util.logging.FileHandler MAX_LOCKS limitini idarə etmək üçün yeni bir JDK tətbiqinə xas sistem sistemi jdk.internal.FileHandlerLogging.maxLocks təqdim edilmişdir. Mövcud MAX_LOCKS (100) standart dəyəri, bu yeni sistem xüsusiyyəti təyin edilmədikdə və ya mülkə etibarsız bir dəyər verildikdə saxlanılır. Bu xüsusiyyət üçün etibarlı dəyərlər 1 ilə Integer arasında dəyişən tam ədədlərdir.MAX_VALUE-1.

RPM yükləyicilərində Daxili Java Paket Adlarına keçin

Linux platformasında Java RPM yükləyiciləri tərəfindən verilən JRE və JDK paketlərinin adları dəyişdirildi. JRE və JDK paketlərinin adları əvvəllər istifadə olunan jre və jdk əvəzinə sırasıyla 'jre' və 'jdk' nümunələrini izləyir. Məsələn, JRE və JDK paketlərinin yeni adları sırasıyla jre1.8 və jdk1.8 -dir.

Linux platformasında Java məhsullarının quraşdırma qovluqlarının adları da dəyişdirildi. 8u171 buraxılışından məhsulların quraşdırma kataloqu belədir:

  • /usr/java/jre1.8.0_171-i586 32 bit JRE üçün
  • /usr/java/jdk1.8.0_171-i586 32 bit JDK üçün
  • /usr/java/jre1.8.0_171-amd64 64 bit JRE üçün
  • 64 bit JDK üçün /usr/java/jdk1.8.0_171-amd64

Hata Düzeltmeleri

Bu buraxılışa daxil olan diqqətəlayiq səhvlərin bəziləri bunlardır:

Server tərəfi HTTP tunelli RMI Bağlantıları Deaktiv edildi

Bu buraxılış, server tərəfindəki HTTP tunelli RMI əlaqələrini standart olaraq aradan buraxır. Əvvəlki davranış, sun.rmi.server.disableIncomingHttp iş vaxtını saxta olaraq təyin etməklə hər hansı bir təsir nəzərə alındıqdan sonra yenidən aktivləşdirilə bilər. Unutmayın ki, bu, müştəri tərəfində HTTP tünellənməsini deaktiv edən və standart olaraq yanlış olan sun.rmi.server.disableHttp xüsusiyyəti ilə qarışdırılmamalıdır.

Bu buraxılışda Oracle Critical Patch Update -də təsvir olunan təhlükəsizlik zəiflikləri üçün düzəlişlər də var. Bu buraxılışa daxil olan səhvlərin daha tam siyahısı üçün JDK 8u171 Hata Düzeltmeleri səhifəsinə baxın.


JUNYOKAN!

25 sentyabr 1944:
Kapitan Ohara Toshimichi (49) (keçmiş ComDesDiv 19), Sasebo Donanma Yardında tikilməkdə olan SAKAWA -nın Baş Təchizat Mütəxəssisi təyin edilir.

Oktyabr 1944:
Başladı və SAKAWA adını aldı.

30 Noyabr 1944:
Sasebo. SAKAWA tamamlandı və IJN -də istifadəyə verildi. Birləşdirilmiş Donanmaya birbaşa təyin edilir və Yokosuka Dəniz Stansiyasında qeydiyyata alınır. Kapitan Ohara komandir olur. 1200 -də SAKAWA -nın kapitanı radio mesajı göndərir: "Gəmi 1000 -də təhvil verildi. 5 dekabr Sasebo -dan ayrılacaq. Qərbi Daxili Dənizdə sonrakı sınaqlar üçün 8 dekabr ETA Kure."

7 dekabr 1944:
Sasebo -dan ayrılır. O gün daha sonra Kürə gəlir.

8 dekabr 1944:
1432 -də SAKAWA kapitanı bir radio mesajı göndərir: "İstilik cihazının buxar borularının gödəkçələri bir neçə yerdə alovlandı və zədələndi. İstifadə olunan materialın uyğun olmadığını qəbul edin. 10 dekabrda gəlişimdən sonra tez dəyişdirilməsini təmin edin. Ümumi boru uzunluğu 258 metr "

9 dekabr 1944:
2102 -də SAKAWA kapitanı bir radio mesajı göndərir: "Gəmi 10 dekabrda Kure 1300 -ə girəcək. 11 dekabrda döyüş sursatı yükləmək istəyirsən. Zəhmət olmasa buna uyğun tədbirlər gör."

15 yanvar 1945:
SAKAWA DesRon 11 -in flaqmanı olaraq təyin olunur. O, DesRon -a təyin edilmiş yeni qırıcılarla Daxili dənizin qərbində məşq edir.

1945 -ci ilin əvvəlləri:
SAKAWA, yeni bir anti-radar sualtı örtüyünün sınaqlarında iştirak edir. Radarı ilə örtülmüş Yapon sualtı qayıqlarını götürməyə çalışır.

1 Aprel 1945: "TEN-I-GO" əməliyyatı (Cənnət Bir nömrəli)-Okinavada ABŞ İşğal Qüvvələrinə hücum:
SAKAWA və DesRon 11, YAMATO və onun müşayiətçiləri tərəfindən ABŞ -ın Okinavadakı İşğal Qüvvələrinə hücumu üçün vitse -admiral Ito Seiichi (HARUNA -nın keçmiş CO) İkinci Donanmasına bağlıdır, lakin SAKAWA və onu məhv edənlər üçün yanacaq yoxdur.

20 aprel 1945:
TEN-I-GO-nun uğursuzluğundan və YAMATO-nun məhv edilməsindən sonra SAKAWA və DesRon 11 yenidən Birləşmiş Donanmaya təyin edildi.

25 may 1945:
2155 -də 11 -ci Destroyer Flotilla Kadr Zabiti bir radio mesajı göndərir: "SAKAWA və KAKI, SUMIRE və NIRE qırıcıları Moji 0500 26 Maydan ayrılacaq. ETA Maizuru 0600 27 May."

26 may 1945:
Saat 09.00 -da SAKAWA, Kammon Boğazının qərb hissəsində dibini cızır. Sancaq xarici pervanesinin bıçaq ucları qismən əyilmiş, lakin səyahətə davam etmək üçün heç bir maneə olmadığını sübut edir.

27 may 1945:
0626 -da 11 -ci Destroyer Flotilla CO bir radio mesajı göndərir: "11 -ci Destroyer Flotilla c/o SAKAWA və məhv edənlər KAKI, KUSUNOKI və SUMIRE Maizuru'ya gəldi."

13 iyul 1945:
Müttəfiq kod pozucuları, 1911-ci il 13 İyul 45-də SAKAWA CO-dan göndərilən bir mesajın şifrəsini açır: "1024-cü ildə bir nöqtədə ----- 49 dərəcə uzaqdan bir mövqedən ----- metrdən ---- iki mina partladı . Göstərici ----- bir qədər zədələndi. Başqa heç bir ziyan yoxdur.

17 iyul 1945:
Kure ayrılır.

19 iyul 1945:
Maizuru şəhərinə gəlir.

25 iyul 1945:
Maizuru. USS YORKTOWN (CV-10) AG-88 təyyarələri limanda gəmiyə hücum edir, lakin SAKAWA zərər görmür.

2 sentyabr 1945:
Yapon İmperiyasının təslim olması:

SAKAWA silahsızlaşdırılıb. Silahları, döyüş sursatı və torpedaları çıxarılır və hücum cihazları ya çıxarılır, ya da əlil olur.

5 oktyabr 1945:
Dəniz Qüvvələri Siyahısından silindi.

6 oktyabr 1945:
Palaus. USS CARROLL (DE-171), Palau qrupunun kiçik adalarında patrul edir, keçməmiş Yapon qarnizonları və əsirləri axtarır. Adalarda yerləşdirilən 1,339 Yapon Ordusu əsgəri, axtarış qrupları sahilə çıxanda ilk olaraq Yaponiyanın təslim olduğunu öyrənirlər. Palausun cənubundakı dörd kiçik adanın, Sonsorol, Fanna, Merir və Tobinin ada komandirinə təslim olması Peleliu CARROLL -un göyərtəsində imzalanmışdır.

21 və 29 oktyabr 1945:
CARROLL təchizat verir və yaponların adaların boşaldılmasına nəzarət edir. Adalardakı bütün qoşunlar SAKAWA tərəfindən çıxarılır.

1 dekabr 1945:
SAKAWA rəsmi olaraq nəqliyyat olaraq Repatriasiya Xidmətinə təyin edilir.

Dekabr 1945 - Fevral 1946:
SAKAWA, keçmiş Yapon qoşunlarını demobilizasiya üçün geri gətirmək üçün Yeni Qvineyaya, Koreyaya və digər yerlərə repatriasiya işləri həyata keçirir.

25 fevral 1946:
SAKAWA Yokosuka'ya köçürülür və ABŞ Donanmasına təhvil verilir. Siçovulların yaşadığı hulk'u səyahətə hazırlamaq üçün SAKAWA-ya bir ekipaj gedir. Yapon bir kova briqadası, ardıcıl olaraq 36 saat işləyir, çöplərindən çirkli su alır.

18 mart 1946:
SAKAWA, LtCdr Jesse E. Millerin rəhbərliyi altında 165 nəfərdən ibarət ABŞ Hərbi Dəniz Qüvvələri ekipajı ilə Yokosuka'dan Eniwetoka yola düşür. Amerikalı ekipajımız müharibə zamanı gəmidə olan 1100 yapon ekipajını əvəz etdi. Amerikalılara gəmini necə idarə etməyi öyrətmək üçün gəmidə 11 Yapon zabiti qalır. SAKAWA, eyni zamanda bir Amerika heyəti altında olan NAGATO döyüş gəmisi ilə müşayiət olunur.

28 mart 1946:
Eniwetokdan 300 mil. SAKAWA dağılır və suda ölür. NAGATO SAKAWA-ya çəkmə xətti çəkir, lakin sonra NAGATO bir qazanı partlatır və yanacağı tükənir. Hər iki gəmi pis hava şəraitində dayandırılır. NAGATO -nun ekipajı, kömək üçün Eniwetok'a radiolar göndərir, sonra dənizlərdə gəzərək yedəklərin çəkilməsini gözləyir.

Yokohama'ya gedən neft tankeri NICKAJACK TRAIL, SAKAWA və NAGATO -ya yanacaq doldurmaq üçün başqa bir istiqamətə yönəldilir, ancaq bir qayanın üstünə çırpılır və itirilir.

30 mart 1946:
USS TENINO (AT-115) və başqa bir yedək gəmisi Eniwetokdan gəlib SAKAWA və NAGATO-nu ələ keçirir. NAGATO 1 düyündə çəkilir.

1 aprel 1946:
SAKAWA, NAGATO -dan dörd gün əvvəl Eniwetok -a çəkilir.

1946 -cı ilin aprel ayı:
Eniwetok. Çapa yatarkən beş amerikalı dənizçi SAKAWA -ya sabotaj edir. Məqsədləri, SAKAWA -nı çirkli döyüş gəmisindəki vəzifələrindən azad etmək üçün onu sıradan çıxarmaqdır. Gəminin yanacaq sistemini, həddindən artıq sürət açma valflarına təzyiq xəttini çıxarmaqla tərxis edirlər. Yağ və su nasoslarına qum tökülür. Göstəriciləri, takometrləri və mazut manifold vanalarını sındırırlar. Yüksək təzyiqli buxar xətləri kəsilir. Təmir dörd gün çəkir. Vəzifədən azad olmaq əvəzinə, beş dənizçi ittihamla tərbiyə olunur.

May 1946:
SAKAWA, Eniwetok -dan Bikini Atolluna qədər 200 mil məsafədə buxarlanır.

1 İyul 1946: "Yol qovşağı" əməliyyatı:
Bikini. SAKAWA və AGATO, "Able" atom bombasının hava partlayışlı partlayış testində hədəf gəmilərdir. NAGATO-ya Amerika hədəf döyüş gəmiləri USS ARKANSAS (BB-33), NEW YORK (BB-34), NEVADA (BB-36), PENNSYLVANIA (BB-38) və digər gəmilər qoşulur. SAKAWA, sınaq üçün hədəf gəmisi olan NEVADA'nın liman məhəlləsində dayandı. SAKAWA göyərtəsində donuzlar, meymunlar, keçilər, toyuqlar, qvineya donuzları, siçovullar və siçanlar, qəfəslərdə və ya möhkəm bağlanır. Bomba atıldıqdan sonra heyvanlar radiasiya üçün sınaqdan keçiriləcək.

Bomba NEVADA -nı əldən verir. Able bombasının partlaması 490 metr yuxarıda və SAKAWA -nın sərt hissəsinin sancağına qədər bir qədər baş verir. SAKAWA iyirmi dörd saat ərzində şiddətlə yanır. Partlayışın gücü onun üst quruluşunu əzir, gövdəsinə ziyan vurur və sərt hissəsini sındırır. Arxadan daşmağa başlayır.

2 iyul 1946:
Donanma gəmisi USS ACHOMAWI (ATF-148) batmaqdan xilas olmaq üçün SAKAWA-nı sahilə aparmağa çalışır. SAKAWA -ya çəkmə kabelini bağladıqdan sonra kreyserin yayı yuxarı qalxır və limana 85 dərəcədən yuxarı əyilir. SAKAWA sərt tərəfdən batmağa başlayır. Çəkmə kabeli nəhayət kəsilməzdən əvvəl bir neçə cəhd edilir. 1042 -ci ildə SAKAWA altüst olur və sərxoş yerə batır. Kabelin təxminən 700 futu onunla birlikdə Bikini Lagününün dibinə gedir. [1]

Müəlliflərin qeydləri:
[1] Ağırlığı 50 lb olan 311 saylı donuz əti radioaktiv sularda üzərkən tapılıb və xilas edilib. Qısırdır, ancaq önümüzdəki bir neçə il ərzində 600 lb -ə qədər böyüyür.

SAKAWA -nın batması və qəzaya uğraması haqqında daha çox məlumat üçün Tony Tully -nin Yapon Donanmasının Yerləşdirilmiş və Araşdırılmış Gəmi Qəzaları məqaləsinə baxın.

Bu TROM-un hazırlanmasında göstərdiyi köməyə görə xüsusi təşəkkürlər, Bikini ilə əlaqəli NAGATO gəmisində olan keçmiş RM/2, USN cənab Fred Herschler-ə verilir. Kömək üçün təşəkkürlər, Hollandiyanın "Adm Gritter" və Tony Tully, Randy Stone və mərhum John Whitman'a da gedin. Almaniyalı Erich Muethlthalerə də təşəkkür edirəm.


Carroll County Tarixi

CARROLL COUNTY, Tennessee və Mississippi çayları arasındakı bölünən silsilədə yerləşir. Şimaldan Weakley və Henry County, şərqdən Benton və Decatur, cənubdan Henderson və Madison, qərbdən Gibson ilə həmsərhəddir və təxminən 650 kvadrat mil əraziyə malikdir. . şərq hissəsi Böyük Qumlu çayı və çoxsaylı qolları ilə axıdılır. Bu çay mahaldan şimala doğru axır və oradan Tennessi ilə qovşağına gedir. Mərkəzi və qərb hissələri Obion çayı (Missisipiyə axan) və qolları Beaver Creek, Crooked Creek və Rutherford Fork tərəfindən axıdılır. Şəhristanın qərb və şimal -qərb hissələrində ölkənin səthi yumşaq şəkildə dalğalanır, şərq və cənub -şərq hissələrində isə bir qədər dağılmış və dağlıqdır. Torpaq ümumiyyətlə qumla qarışdırılmış bir gilli çəmənlikdir və torpağı qırmızı rəngli bir gildir. Düzgün becərilməsi ilə torpaq yaxşı məhsul verir. Ağaclar palıd növləridir, hickory, qovaq, saqqız, fıstıq və s. Çoxsaylı bulaqlar var, lakin ailə istifadəsi üçün insanlar ümumiyyətlə quyu və sarnıçlardan asılıdır.

İlçədəki ilk məskunlaşmalar, təxminən 1820 -ci ildə McLemoresville və Buena Vista -da edildi. İlçenin evinin təşkil edildiyi REC Dougherty, 1820 -ci ildə McLemoresville'de West Tennessee üçün torpaq bürosunu tutdu. ofis, 6 dekabr 1820 -ci ildə David Gillespie tərəfindən edildi. Şəhristanın qərb hissəsindəki digər ilk məskunlaşanlar, McLemoresville, keşiş Abner Cooper, Rev. Reuben Burrow, Revs sahələrini təmizləyən Dr. S. Y. Bigham, Rahib William Bigham, David Marshall, Robert Gilbert idi. James və Robert Hurt, Reddick Hillsman, William Harris, Lewis Demoss və Nathan Fox. James Hampton, Wm. Horton, Moses Roberts, WA Crider və oğlu RH Crider (hələ də yaşayır), Nathan Nesbit və oğlu Wilson (ikincisi hələ də yaşayır) və Samuel Rogers Buena Vista yaxınlığında və başqa yerlərdə ilk məskunlaşanlardan idi. mahalın şərq hissəsi. Huntingdon yaxınlığında ilk məskunlaşanlar Samuel Ingram, John Crockett (hazırda Huntingdondan W. G. Crockett'in atası), James H. Gee, Wm idi. A.Tompson, Tomas Ross, Con Qvin, Robert Murray və başqaları. McKenzie yaxınlığındakı ilk məskunlaşanlar arasında J. M. Gilbert (bu şəhərin indiki bələdiyyə başçısı, indi səksən altı yaşı var), Ambrose Dudley, Thomas və Wm vardı. Hamilton, Elam Cashon, Green Bethel, Wm. Rogers və John Green. Daha sonra James və Richard Cole, Stephen Pate, John McKenzie və başqaları gəldi. İlçenin təşkili ilk məskunlaşmalar edildikdən dərhal sonra həyata keçirildiyindən, bundan sonra mahal və məhkəmələrin təşkili ilə əlaqədar adı çəkilən hər bir şəxsin erkən məskunlaşdığı nəzərə alınmalıdır. Şəhristanın ən dəyərli torpaqlarının böyük ərazilərinə Şimali Karolinanın hərbi torpaq əmrlərinin verildiyi yer daxil olaraq, qeyri-sakinlərə məxsusdur. Mimucan Hunt & amp Co., hər biri 5.000 hektar olan iyirmi torpaq sahəsinə belə zəmanətlər verdi. 1794 -cü ilin sentyabrında, cənab Hunt, Isaac Robertsə bu kitablardan beşini çatdırdı. 25.000 hektar, hamısı Carroll County-də Beaver Creekdə, cənab Robertsin torpaq əmanətlərini tapması və yuxarıda göstərilən iyirmi beş yüz hektar ərazi üçün ştatdan qrant almaq üçün payı üçün. Bu torpaqlar hamısı Tennessee çayının qərbində və əsasən Carroll County -də yerləşirdi. 1821 -ci ilin yanvar ayında Mimucan Hunt -un iradəsini icra edən, sonra vəfat edən Dr. Thomas Hunt, Thomas H., Jesse, Samuel və Nathan Benton'a atalarına, Şimali Karolinalı Jesse Bentona məxsus torpaqlara olan marağı çatdırdı. bunların hamısı Huntingdondakı qeyd dəftərxanasında qeyd kimi görünür. Hindlilər köçkünlərin meydana çıxdığı vaxt mahaldan çıxdılar. Ancaq qırılmamış meşəni daha sonra ayı, canavar, panter, maral, vəhşi pişik, daha kiçik vəhşi heyvanlar və ilanlar bürüdü. Bu ölkənin o vaxt Şimali Karolinada qazandığı nüfuzun, bir hektara qədər quru qurbağa və torpağı hasarlayacaq qədər ilan olduğu idi. lakin daha çox dağıdıcı olanların hamısı yox olana qədər ovlanır və tabe olurdular. İlçədə qurulan ilk körpü, McKee'nin Böyük Qumdakı körpüsü idi. 1822 -ci ildə və bundan əvvəl mahalda heç bir dəyirman yox idi və ilk məskunlaşanlar öğütülməsi üçün Humphreys County -yə getməli idilər və ailəyə duz, qəhvə və s. Kimi ərzaqlar gətirildi. Tennessi çayı. Qərbi Tennessi ştatındakı ilk çırpma maşını, Joshua Butler -ə məxsus olduğu üçün dəyirmanın yerində, Isaac Blount tərəfindən Blount Creek üzərində Carroll County -də inşa edilmişdir. 1824 -cü ilin mart ayında Wm. Harris və Reddick Hillsman, Reedy Creek'te bir dəyirman qurmaq üçün ilçe məhkəməsindən icazə aldı və John Stockard'a eyni dərədə bir tikinti üçün icazə verildi. Bundan əvvəl eyni imtiyaz Hollow Rock Creekdəki bir Greenə verilmişdi. Təxminən eyni vaxtda R. E. C. Dougherty Clear Creek -də bir dəyirman qurdu. James Shields, mahalda, Buena Vista yaxınlığındakı bir yerdə ilk pambıq zavodunu qurdu. İlçədə sınaqdan keçirilən ilk iradə, 1824 -cü ilin iyununda sınaqdan keçmiş mərhum David Clark idi. Andrew Neely ilk körpələr evi və John S. Neely ilk qəyyum idi. Wm. Bit Nose Bill adlanan Roberts, mahalda evlənən ilk kişi idi. Təxminən 1831 -ci ildə Jacksona gedən Huntingdon turnike tikildi. 1821 və 1822 -ci illərdə Gibson və Dyer əyalətləri ərazi etibarilə Carrolla, 1823 -cü ildə isə yalnız Gibsona bağlı idi.

Pambıq yetişdirilməsi erkən köçkünlər tərəfindən başlamışdır və həmişə fermerlərin əsas məhsulu olmuşdur. Taxıl və tərəvəz ev istehlakı üçün, pambıq isə bazar üçün yetişdirilmişdir. Tütün müəyyən dərəcədə hər zaman mahalın şimal hissəsində qaldırılmış və qaldırılmaqda da davam edir. İnsanlar zəhmətkeş və səxavətlidir, vərdişlərində ibtidaidir və çoxlu ev paltarları istehsal edir və geyinirlər. Birləşmiş Ştatların 1880 -ci il siyahıyaalınması hesabatı, mahalın kənd təsərrüfatı məhsullarını belə təqdim edir: Hindistan qarğıdalı, 1.018.415 buğda yulaf, 37.694 buğda buğda, 88.396 buşel ot, 1.131 ton pambıq, 10.505 bal İrlandiya kartofu, 9377 buşel şirin kartof, 25.099 buşel tütün, 69,167 funt. Canlı mal -qara aşağıdakı kimi sıralanmışdır: atlar və qatırlar, 7428 baş iribuynuzlu heyvanlar, 10754 qoyunlar, 7,166 donuzlar, 35,398 ədəd. 1860 -cı ildə Carroll County əhalisi ağ, 13,339 rəngli, 43098 idi. 1880 -ci ildə əhali ağ, 16,524 rəngli, 5579, ağ əhalinin iyirmi il ərzində artımı 3,185, rəngli 1,481 olan əhalinin yüzdə yüzü idi. birincinin təxminən iyirmi dörd, ikincisinin isə otuz altıdan bir az çox olması.

İlçe Hökuməti

Carroll əyaləti, 7 Noyabr 1821-ci il tarixli Tennessee Ştatının Baş Assambleyasının aktı ilə təşkil edildi və bu şərtlə Carroll adlanacaq yeni bir mahalın aşağıdakı sərhədlər daxilində yaradılmasını təmin etdi: #8220Genrinin cənub -şərq küncündə, Humphreys County -nin qərb sərhədindən [Benton County -nin qərb xətti] başlayaraq oradan qərbə doğru irəliləyən mahalın cənub sərhədi ilə Henry County -nin cənub -qərb küncünə qədər oradan cənuba paralel olaraq Doqquzuncu və On ikinci Bölgələri ayıran xətdən iki yarım mil cənub nöqtəsi, Doqquzuncu Disfristdəki kəsik xətti ilə paralel olaraq şərqdən oraya qədər, Dokuzuncu Bölgənin 11 -ci Bölməsinin şimal -şərq küncündən şimala, Doqquzuncu Bölgədə oradan şərqə, rayon xətti ilə Perry County -nin qərb sərhədi ilə [indi Decatur County -nin qərb xətti], oradan da şimala Perry və Humphreys County -nin qərb sərhədi ilə, əvvəldən. dördüncü sessiyalar mart ayının ikinci bazar ertəsi günü keçirilməlidir. Hər il iyun, sentyabr və dekabr aylarında, qanunla başqa hal nəzərdə tutulmayana qədər McLemoresville'deki R. E. C. Dougherty'nin evində. 21 Noyabr 1821 -ci il tarixli bir aktla, Dickson County Sterling Brewer, Montgomery County James Fentress və Williamson County Abram Maury, uyğun bir yer ola biləcəyi üçün mahalın mərkəzinə yaxın bir yerdə düzəltmək üçün komissarlar təyin edildi. ədalət kürsüsü üçün mərkəzdən üç mil aralıda satın alındı. Sözügedən qanuna uyğun olaraq, John Gwin, Edward Gwin, Senator Mark R. Roberts, Samuel Ingram, John Stockard, Thomas Hamilton, Samuel A. McClary, Banks W. Burrow, Daniel Barecroft, və Qubernator Carrollun əmr etdiyi John Bone, 11 Mart 1822 -ci ildə McLemoresville'deki REC Dougherty'nin evində bir araya gəldi və sonra seçki yolu ilə, məhkəmələr və dörddəbir iclaslar məhkəməsi olaraq bilinən ilk mahal məhkəməsini təşkil etdi. John Gwin sədr olaraq. Altyazının ardınca məhkəmə protokolundakı ilk giriş aşağıdakı kimi oxunur: “Səhifə verildi ki, mahal vergisi ağ və qara anketlər istisna olmaqla Dövlət vergisinə bərabər olsun. Hər bir ağ anketin yüz hektar torpağa, qara anketlərin isə iki yüz hektar əraziyə bərabər vergiyə cəlb edilməsi. Və James A. McClary, Obion çayının Rutherford Çəngəlinin cənubundakı vergiyə cəlb olunan əmlakın siyahısını və Tomas Hamilton, qeyd olunan çayın John Stockardın Cənub Çəngəlinin bütün şimalının siyahısını ayıran dağ silsiləsinin bütün qərbinin siyahısını alır. Sandy və Obion çaylarının suları və Obion John Brown -un South Fork və Rutherford Forkları arasında, bu silsilənin bütün şərqinin və Sandy Körpüsünün şimalının siyahısı və Samuel Ingram, sözügedən körpünün cənubunda və şərqinin şərqində olan əmlakların siyahısı. silsiləsi. ” Dövrün ikinci günündə aşağıdakı mahal məmurları seçildi: Sion Rogers, şerif Littleton W. White, Wm qeyd edin. Adams, mühafizəçi Banks W. Burrow, qəyyum. Coroner John S. Neely və John McKee, George Sevier və Wm. Barecroft, polislər. Və beləliklə mahalın təşkilatı tamamlandı.

1822 -ci ilin iyun ayında, Banklar W. Burrow, Thomas A. Thompson John Stockard, Samuel Ingram və Mark B. Roberts, mahaldakı oturacaqları düzəltmək və partiyaların satışına və ictimai binaların inşasına nəzarət etmək üçün komissarlar təyin edildi. Nathan Nesbit sonradan sözügedən komitəyə əlavə edildi. Daha sonra Baş Assambleyanın təyin etdiyi iki komissar Sterling Brewer və James Fentress gəldi və Mimucan Hunt -un varislərinə məxsus bir torpaq sahəsi olan şimalda ədalət kürsüsünün yerini seçdiklərini bildirdi. Beaver Creek bankı Əlli hektardan ibarət olan bu traktatın adı 21 İyul 1823 -cü ilə qədər, Şimali Karolinadan Mimucan Huntun iradəsini icra edən Thomas Hunt -dan olan komissarlar tərəfindən əldə edildikdə əldə edilməmişdir. 1822 -ci ildə inşa edilən ilk məhkəmə binası, indiki halın dayandığı yerdə tikilmiş, döşəməsi olmayan kiçik bir taxta kabin idi və Neytan Nesbit, məhkəmə və dördüncü iclaslar məhkəməsinin sədri, iqamətgahından meşədən keçdi. Huntingdondan beş mil şərqdə, mahal oturacağına qədər, yeni məhkəmə evinin qapısını gördüyü kəsilmiş mişarını da özü ilə aparıb oraya girdi və Huntingdonda keçirilən ilk məhkəməni açdı, 9 dekabr 1822. Bu zaman məhkəmənin münsifləri öz müddəalarını özləri ilə gətirdilər və çölə çıxdılar. Huntingdon qəsəbəsi, James H. Gee tərəfindən şəhərin salınması üçün təyin edilmiş komissarların nəzarəti altında araşdırılmış və örtülmüşdür. Və 1824-cü ilin mart ayında məhkəmənin araşdırmaçısına və komissarlarına zehni olaraq aşağıdakı müavinətlər verildi: “James H. Gee, 5 gün və#8217 xidmətlər üçün, gündə dörd dollar, 20 dollar iki zəncir- daşıyıcılar, beş gün ’ xidmətləri, gündə 1.50 dollar, lotlar üçün 480 yazı hazırlamaq üçün 15 dollar, lot satışında viski və kağız üçün 12 dollar, 10 dollar Nathan Nesbit, 24 gün komissar, 72 dollar John Stockard, 18 gün komissar olaraq , 54 dollar Samuel Ingram, 24 gün komissar, 72 dollar Tomas A. Tompson, 20 gün komissar, 60 dollar Banklar W. Burrow, 4 gün komissar olaraq, 12 dollar. ” 1823 -cü ilin dekabr ayında, mahal oturacağının adı O vaxta qədər Huntsville adlandırılan Huntingdon olaraq dəyişdirildi. İlk hecanı saxlamaq üçün narahat idilər və bunun ardınca musiqiçi, həm də tədqiqatçı olan və köhnə Huntingdon mahnısını sevən James H. Gee, bu adı irəli sürdü və qəbul edildi. Tarixlərdə göstərilməyən lotların satışı 10 Mart 1823 -dən əvvəl baş tutmuş olmalıdır, bunu Huntingdon komissarlarından Lot Crocett -ə qədər olan həmin tarixə aid bir sənəd qeydləri sübut edir. Şəhərin orijinal meydançasında 117 lot və ictimai meydan var idi. 1824 -cü ilin mart ayında, məhkəmələr və dörddə bir iclas komissarları, ictimai meydanı təmizləmək işinə icazə verildi və Jack Aspy müqaviləyə layiq görüldü.

Daha əvvəl təsvir edilən ilk məhkəmə binası 1824 -cü ildə John Crockett -ə satıldı və o, onu uzaqlaşdırdı və mətbəx üçün istifadə etdi. O il 20 və 21524 metrlik bir çərçivə evi ilə əvəz edildi, bu, təxminən 1830 -cu ilə qədər, 30 -cu və 31550 futluq üçüncü məhkəmə evinin kərpicdən tikilməsinə qədər davam etdi. John Parker və Jacob Bledsoe təməlini qurdular, George və John Simmons kərpic ustaları, Joel H. Smith isə dülgər idi. Dördüncü və indiki məhkəmə binası 1844 -cü ildə tamamlandı. Joel B. Smith və Thomas Banks podratçılar idi. Vəqf üçün qaya Benton County -dən çəkildi. Kərpic işi Wm şirkətinə subpodratçı olaraq verilmişdir. S. Yeni kərpic başına bir sent üçün. Cənab Yeni müqavilənin bir hissəsini yerinə yetirərkən ağır itirdi. Evin qiyməti təxminən 12 min dollardır. İki mərtəbəli bir kərpic quruluşdur, hər mərtəbədə iki ofis və məhkəmə otağı var.

İkinci məhkəmə binası Robert Murrayə satıldı və ictimai meydanın şərqindəki torpağına köçdü və anbar kimi istifadə edildi. 1824 -cü ildə qurulan ilk həbsxana indiki həbsxananın demək olar ki, əks tərəfində dayandı. Məhkumların tez-tez oradan qaçdığı kiçik bir taxta kabin idi. İkinci həbsxana şəhərin qərb hissəsində Samuel Ingram tərəfindən inşa edilmişdir. İndi yaşayış üçün istifadə olunur. İndiki həbsxana və zindanın iqamətgahı 1875 -ci ildə J. P. Wilson, W. B. Grizzard, G. W. Humble, A. R. Hall, W. E. Mebane, Alfred Bryant və L. A. Williamsın nəzarəti altında inşa edilmişdir. It is a commodious two-story brick building, containing five cells for prisoners, and altogether cost $11,000. The poor farm, consisting of 134 acres, was purchased in 1852 from Thomas Butler. The buildings were improved in 1877 and later, by removing, the old log cabins and erecting in their stead neat frame cottages. The farm was enlarged in 1886, by the purchase from W. O. Davis of 104 acres of timber land adjoining it. The inmates of the poor asylum average about thirty in number, and appropriations are made by the county court for the support of about forty poor persons who reside with their friends throughout the county. The poor of Carroll County are well cared for.

The Nashville, Chattanooga, & St., Louis Railroad was completed through the county soon after the close of the civil war. It has stations within the county at Hollow Rock, Huntingdon and McKenzie. The Memphis & Louisville Railroad was completed through the county in 1860. It has stations within the county at McKenzie, Trezevant and Atwood.

The following is a list of county officers with dates of service: County court clerks: Edward Gwin, 1822-36 George Hem, 1836-40 Young W. Allen, 1840-52 Wm. H. Graves, 1852-68 Cyrus Wilson, 1868-70 W. H. Eason, 1870-78 Elijah Falkuer, 1878-86 J. C. R. McCall, 1886. Sheriffs: Sion Rodgers, 1822-24 Thomas A. Thompson, 1824-25 (died before close of his term) Sion Rodgers, 1825-30 James Latimer, 1830-32 Thomas Banks, 1832-36 Andrew Neely, 1836-38 John Norman, 1838-44 Jeremiah T. Rust, 1844-48 John H. Boyd, 1848-52 Geo. W. Holaday, 1852-58 Alfred Bryant, 1858-62 John Norman, 1862-64 Joseph A. Johnson, 1864-66 James M. Neely, 1866- 70 Alfred Bryant, 1870-74 E. W. Williams, 1874-78 J. F. Leach, 1878-82 E. E. Pate, 1882-84 F. C. Sanders, 1884-86 and re-elected. Registers: Littleberry W. White, 1822-27 H. H. Brown, 1827-32 Thomas A. Hawkins, 1832-40 John R. Clark, 1840-44 Martin Dill, 1844-48 Nathan Williams, 1848-52 Benj. F. Harrison, 1852-56 George L. Harris, 1856-63 J. H. Noell, 1863-68 Joseph McCracken, 1868-74 J. W. Walters, 1874-78 E. G. Ridgeley, 1878-82 J. W. Walters, 1882-86 S. A. Brown, 1886. Trustees Banks W. Burrow, 1822-28, and perhaps to 1836 Mathews Bigham, 1836-42 China Wilder, 1842-52 Thomas Gray, 1852-54 Pleasant G. Wright, 1854-58 James N. Gardner, 1858-62, Wm. Harrison, 1862-70 James S. Ramsey, 1870- 78 J. F. Rogers, 1878-86 A. E. Hastings, 1886. Circuit court clerks: Benjamin B. McCampbell, 1822-40 James M. Henderson, January to August, 1840 Joel R. Smith, 1840-44 John Norman, 1844- 56 B. F. Harrison, 1856-70 W. R. Grizzard, 1870-82 C. P. Priestley, 1882-84 A. E. Hastings, 1884-86 A. W. Hawkins, 1886. State senators: Henry H. Brown, 1823 James R. McMeans, 1820 John D. Love, 1829 Robert Murray, 1831 James L. Totton, 1835 Robert E. C. Dougherty, 1837 Valentine Sevier, 1839 Isaac J. Roach, 1847 Beverly S. Allen, 1849 M. R. Hill, 1851 A. Benton, 1853 Isaac J. Roach, 1857 V. S. Allen, 1859 John Norman, 1865 Wm. H. Hall, 1869 J. M. Coulter, 1873 M. D. L. Jordan, 1875 A. G. Hawkins, 1877 L. M. Beckerdite, 1879 S. F. Rankin, 1881 James P. Wilson, 1883 John H. Farmer, 1885. Representatives in lower house of the Legislature: David Crockett, 1823 Duncan Molver, 1826 Joel R. Smith, 1833 A. M. Cardwell, 1837 Yancey Bledsoe, 1839 A. P. Hall, 1845 Beverly S. Allen, 1847 Granville C. Hurt, 1851 J. W. Wilson, 1855 J. B. Algee, 1857 J. D. Porter, Jr., 1859 J. M. Martin, 1867 B. A. Enloe, 1869 T. B. Brooks, 1873 L. L. Hawkins, 1877 J. R. McKinney, 1885.

The aggregate amount of county taxes charged upon the duplicate of Carroll County for the year 1825, three years after the organization, was as follows: �,932 acres of land, at 64-3/4 cents per each hundred acres, $1,353.87 60 town lots, at 62-1/2 cents each, $37.50 421 free polls, at 12-1/2 cents each, $52.62 245 black polls, at 25 cents each, $61.25 9 stud horses, $21.50. Total, $1,526.75.” The State taxes charged in 1824 amounted to $266.07. Presuming that a like sum for State purposes was charged on the duplicate of 1825, and added to the $1,526.75 of county taxes for that year, the amount for both State and county would be $1,792.82. It will be interesting to compare the foregoing with the recapitulation of the duplicate of the county for the year 1886, which is as follows:

Number of town lots, 610 $346,064
Number of acres of land ____ $2,172,067
Personal property $91,716
Other property $4,935
Total taxable property $2,614,78

The taxes charged on the total value of taxable property and on 3,456 polls are as follows, to wit: State tax, $7, 844.34 county tax, $9,992.95 school tax, $13,448.95 road tax, $1,876.08. Total tax, $33,162.32.

At the second term of the court of pleas and quarter sessions, held in June, 1822, William Arnold, Robert Hughes, Will Stoddart, Archibald C. Hall and Thomas Taylor were admitted and sworn as attorneys to practice in said court. At the same time William Arnold produced his commission from the governor and was sworn as solicitor general of the Thirteenth Solicitorial District. At the next term of said court, September, 1822, John C. Bowen, John McBride, Peter Honnell, David Crockett, the famous hunter, and Hezekiah McVale appeared, and each made oath to the killing of a certain number of wolves, and were allowed the usual bounty for destroying those destructive animals.

Then came Nathan Nesbit, John Stockard, Samuel Ingram, Robert Jainison and Enoch Enochs, commissioners previously appointed to divide an estate of 5,000 acres belonging to the heirs of Isaac Roberts, deceased, and submitted their report in full, which was confirmed, and each was allowed $4 per day for nine days’ services, and James H. Gee, the surveyor, was allowed $6.50 per day for ten days’ services, all to be paid by said heirs in proportion to their respective interests. The names of the men composing the first grand jury in this court were Samuel Woods, Robert Algee, Joseph Dixon, John Kelough, Lewis Demoss, Stephen Warren, William Patton, Thomas Finley, John Martin, Abram White, Henry Rogers and Peter Honnell. They were sworn and charged at the September term, 1822, and after deliberation they returned into court a “bill of indictment against William Robinson and Hawkins Wormack for an affray,” and a presentment against Edward Owin, the clerk of the court, for an assault and battery “on the body of a woman slave, the property of Samuel McCorkle.” At the June term, 1823, David Crockett was indicted for an assault, and upon being tried he made his own defense and the verdict of the jury was “not guilty.” At the same term the fare at taverns was established as follows: “Breakfast, 25 cents dinner, 37½ cents supper, 25 cents lodging, 12½ cents whiskey, per half pint, 12½ cents per pint, 25 cents per quart, 37½ cents feeding horse, 25 cents keeping horse per night, 50 cents night and day, 75 cents man and horse per day, $1.50.”

William Anderson, James H. Russell, James R. McMeans, James K. Chalmers, John L. Allen and M. A. Q. McKenzie were all admitted in 1823 as attorneys to practice law. The last term of the court of pleas and quarter sessions was held in March, 1836, and the first term of the county court under the constitution of 1834, was held in May, 1836. This court was composed of thirty-four justices of the peace, elected by the people, and was organized by appointing Samuel Ingram as chairman. From that year the county court continued to hold its regular sessions until December, 1863, when it suspended business, on account of the war, until July 3, 1865, when it was reorganized under Gov. Brownlow’s administration. It now consists of fifty-three justices of the peace, with Judge G. W. Humble, who has been the presiding officer as judge ever since 1872, and prior to that date he presided over the court for many years as chairman thereof.

The first term of the circuit court was held at the house of R. E. C. Dougherty, at McLeinoresville, beginning on Monday, April 1, 1822, with Hon. Joshua Haskell, judge, presiding. Benjamin B. McCampbell was appointed clerk, and Edward Gwin, Samuel Woods, John Gwin, Samuel McCorkle, Enoch Enochs, David Moore, Jonathan Dawson, Lewis Demoss, Edward Busey, John Stockard, Levi Woods, James H. Gee and John Komez were sworn and charged as grand jurors. This was the first grand jury empaneled in the county. Then came John W. Cook, Robert Hughes and Alex B. Bradford and were admitted and sworn as attorneys to practice in said court. At the September term, 1823, John Montgomery was prosecuted by the State for an “affray,” whereupon Howell Ward, Julius Webb, Walter Connell, Wilson Lightfoot, Mathis Brigham, David Robison, Edward Busey, Theophilus Morgan, Jesse Walker, Nathan Nesbit, and Elijah Wheelis were einpaneled and sworn to try the prisoner, which they did upon the law and the evidence, and returned a verdict of “not guilty.” This was the first petit jury em-paneled in the county, and the trial was the first criminal prosecution in the circuit court. During the war period this court suspended business from April 1862, until August, 1865, when it was reorganized, with Hon. L. L. Hawkins as judge thereof.

Only two persons have been hanged for the crime of murder in Carroll County. The first was Frank Oliver, colored, for the murder of a widow lady by the name of Rumley. After trial and conviction he was executed on the gallows in May, 1847, in the presence of 10,000 spectators. The other was Charley Phillips, colored, for the murder of Frank Prince, colored. After trial and conviction he was executed on the gallows in July, 1884. This execution was private, as provided by late statute.

The chancery court was established at Huntingdon about the year 1835, for all of West Tennessee. The records thereof having been destroyed during the civil war, the exact date is not given. As fast as chancery courts were established in other counties, the territory over which this court held jurisdiction grew less until finally it was limited to that of Carroll County. Pleasant M. Miller, of Jackson, Tenn., is said to have been the first chancellor. He was succeeded by George W. Gibbs, Milton Brown of Jackson, Andrew McCampbell of Paris, Calvin Jones of Somerville, and Stephen C. Pavatt of Camden, Tenn., the latter being chancellor at the beginning of the civil war. This court suspended business from 1862 until February, 1866, when it was reorganized, with Robert H. Rose as chancellor, and S. W. Hawkins, clerk and master. Chancellor Rose was succeeded by James W. Dougherty, and he by John Somers, who was succeeded in 1886 by A. G. Hawkins, the present chancellor. Joel R. Smith was the first clerk and master, and the following gentlemen have been his successors in that office, in the order here named: Henry Strange, Napoleon Priest, who died during his term J. P. Priestley, who held the office when the war began S. W. Hawkins and J. P. Priestley, the present incumbent, who has held the office ever since 1870. Among the distinguished early resident attorneys of Carroll County were Chancellor Milton Brown, Thomas Jennings and Berry Gillespie. Later came John McKernan, Benjamin C. Totton, Chancellor Stephen C. Pavatt, William and J. W. Dougherty, Josiah Hubbard, N. B. Burrow, V. S. and B. S. Allen, none of whom now remain. Then came the Hawkinses, all of whom still remain except Col. Isaac R. Hawkins, who has since died. The present resident attorneys are ex-Gov. Alvin Hawkins and his son Alonzo, Capt. A. W. Hawkins, the present clerk of the circuit court, who is also a physician and minister, and a survivor of the Mexican and civil wars Joseph R. Hawkins, L. L. Hawkins, S. W. Hawkins and Albert G. Hawkins, the present chancellor L. W. Beckerdite, H. C. Townes, the present State Senator elect W. W. Murray, H. C. Brewer, the present postmaster G. W. McCall and J. P. Wilson also Commillis Hawkins, B. P. Gilbert and George H. Ralstone, the latter three being residents of McKenzie, and also I. M. L. Barker, who resides in the Nineteenth Civil District.

The people of Carroll County are patriotic, and whenever the alarm of war has been sounded and the call to arms made, they have responded with gallantry. A company of volunteers, commanded by Capt. B. C. Totton was raised in the county for the Florida war. They went as far as Fayetteville, and not being needed, were not mustered into the service. In 1846 the county furnished a company for the Mexican war. Its officers were Capt. H. F. Murray, Lieutenants Isaac B. Hawkins, J. Richardson, N. B. Burrow Sergeants J. C. Hawkins, James Ingram, B. F. Harrison and R. P. McCracken Corporals John W. Myrick, Jesse Wiley, Ashton W. Hawkins and J. F. Townes privates, seventy-four in number. The company served through the Mexican war as Company B, Second Tennessee Infantry, commanded by Col. Wm. T. Haskell. At this date, 1886, only twenty of these veterans are living, and of that number Dr. A. W. Hawkins, J. F. Townes, H. T. Bridges, M. Bunn, W. G. Crockett, A. R. B. Churchwell, Joseph Hamilton, Wright Mebane, E. D. Shoffuer and Ephraiin Williams are citizens of Carroll County. In February, 1861, a mass-meeting of the citizens of Carroll County was held in the courthouse, and Isaac R. Hawkins, Alvin Hawkins, B. M. Gains, L. M. Jones, A. P. Hall and Dr. Seth W. Bell were appointed a committee to draft resolutions expressive of the sense of the meeting. The majority report of this committee, signed by Isaac R. Hawkins, Alvin Hawkins, Dr. Bell and A. B. Hall, was adopted. It read as follows “That we are in favor of the seceding States being restored to their allegiance to the Governinent of the United States, peaceably if possible, but forcibly if necessary.” The territory being first within the lines of the Confederate armies, the first company of soldiers raised in the county was known as the “Carroll Invincibles,” commanded by Capt. E. P. HalL The next were the companies of Capts. W. A. Marshall and — Shoffner. These three companies were mustered into the Twenty-second Tennessee Confederate Infantry at Trenton, Tenn. in June 1861. The next were Companies C and H of the Fifty-fifth Tennessee Confederate Infantry, the former commanded by Capt. L. W. Clark and the latter by Capt. Alfred Bryant. These companies joined their regiment at Trenton in October, 1861. In the spring of 1863, Company B, of the Nineteenth and Twentieth consolidated regiments of Tennessee Confederate Cavalry, was raised in this county. The company was commanded by Capt. W. H. Hawkins. During the latter part of the war Capt. Rufus Thomas commanded a company in a Kentucky Confederate regiment, which was composed mostly of citizens of Carroll County. Parts of other companies from this county, also served in the Confederate armies. The following commands all served in the Federal armies: Five companies commanded respectively by Capts. A. W. Hawkins, J. M. Martin, P. K. Parsons, John A. Miller and Thomas Belew, were raised in Carroll County and mustered into the Seventh Tennessee Cavalry at Trenton, in September, 1862. The companies of Capt. Hawkins and Capt. Belew, were mustered for twelve months only, and were mustered out at the end of their term, and many of the men re-enlisted in another company which was raised in Carroll County, in the fall of 1863, by Capt. Clinton King and mustered into the same regiment. Another company raised in the county and commanded by Capt John Neely was mustered into the First West Tennessee Infantry in the fall of 1862. The following year this regiment was consolidated with the Sixth Tennessee Cavalry. Company M of the latter regiment was also raised in this county by Capt. John W. Harwood and Lieut. H. L. Neely. During the early period of the war, while Carroll County was subject to the control of the Confederate armies, many of her citizens remained loyal to the United States, fled to the armies of the government for protection, and enlisted in regiments from other States. The guerrillas and bushwhackers were a terror to the people of the county, who suffered much more from their depredations than from the armies of the contending parties. These roving bands of outlaws committed several most brutal and fiendish murders within the county. Since the war the people have become reconciled to the results thereof, and with manifest forgiveness for past offenses, are now peaceable, happy and prosperous. The records of the chancery court were nearly all destroyed during the war, while all the other county records were well preserved.

Towns and Merchants

Samuel Ingram and John Gwin each built a dwelling house on the site of Huntingdon before it became the seat of justice for the county, and John Crockett, the first merchant of the place, built his storehouse on what is now the public square, before the town was surveyed. Other early merchants of Huntingdon were Robert Murray, Ennis Ury and Amer Lake & Co. The first physicians were Jacob White, Robert Nicholson, Gabriel Norman and Dr. Hogg. Thomas Ross located the first tanyard in the town. The merchants during the thirties were those already named, and Clark & Morrison, Everett & Bullard, Edmund Grizzard, G. W. Grizzard and others. After 1840 Thomas K. Wiley and Thomas Hall became merchants of the place, and they and some of those already named continued in business until the beginning of the civil war, when all mercantile business was suspended and remained so until the war closed. When peace was restored, A. R. Hall, Allen & Dougherty, Joseph McCracken and A. C. MeNeal & Co. were the first merchants to resume business. The present business and business men of the town are as follows: Dry goods, Joseph McCracken, S. N. Williams, Priest & Son, J. C. McNeal and Carter & Priest family groceries, Lee Brothers, E. G. Ridgeley, J. Finley, Frank Johnson and W. T. Warren drugs, C. P. Priestley and Dr. John Threadgill hardware, Samuel Hendricks. In addition to the above there is the milliner store of Mrs. Mollie Grizzard, two jewelry stores, two livery stables, two undertaker’s shops, one tin shop, one meat shop, one wagon and other mechanics’ shops, and three drinking saloons. The hotels are the Easen House, Ownsby House and Brown House. There is a grist-mill, sawmill, planing-mill, stave factory and shingle-mill all combined, and the proprietors, Wilder & Dalton, do an extensive business. There is also the steam cotton-gin of J. F. Leach & Co. which gins and puts up from ten to twelve bales of cotton per day. The benevolent societies are the Masonic Fraternity, K. of H. and Golden Cross. The religious denominations are Southern Methodist, Cumberland Presbyterian and Christian. The latter has no church edifice. The colored people have three churches: Methodist, Cumberland Presbyterian and. Baptist. The first newspaper published in Carroll County, was the Huntingdon Advertiser, the first number of which was published at Huntingdon, July 8, 1839, by W. W. Gates, who advocated the principles of the Whig party. After the suspension of this paper another one, known as the Courier, was established about the year 1849 by C. R. P. Byers. A few years later the Carroll Patriot, was established by Wm. H. Hawkins, and published until the beginning of the civil war. In 1868 The West Tennesseean was established by Dr. A. W. Hawkins, and afterward merged into the Huntingdon Courier, and published about two years. The Tennessee Republican, was established in March, 1870, by E. G. Ridgeley, and its publication is still continued. About the same time or a little later The Vindicator was established by Grizzard & Algee, who published it about two years, and then T. H. Baker published The Democrat for a short time. Huntingdon was incorporated November 14, 1823, re-incorporated January 2, 1850, and the charter was so amended in March, 1883 as to require the mayor and marshal to be elected by a popular vote instead of by the aldermen as was the former custom. Canım. George T. McCall is the present mayor. The town has a pleasant and healthy location on high rolling ground, and its population is about 800.

McKenzie is situated at the crossing of the Nashville & Northwestern and the Louisville & Memphis Railroads. It was surveyed and platted in 1865 on lands belonging to James M. McKenzie, and buildings began at once to be erected, and the foundation for a prosperous town was at once established. A. G. Gilbert was the first merchant, and the next McKenzie & McClintoch and Mebane, Elbow & Covington. The town now contains four dry goods stores, six family groceries, two drug stores, one hardware store, three drinking saloons, two railroad depots, four steam cotton-gins, one planing-mill, one flouring-mill, two saw-mills, a livery stable, wagon and carriage shop, other mechanic shops, tw& hotels, the McKenzie House and Briant House one weekly newspaper, the. Tri-County News, established in 1882 and published by H. C. Lawhon two colleges, two public schools, white and colored, and three churches Methodist, Cumberland Presbyterian and Baptist also two colored churches, Cumberland Presbyterian and Baptist. The population of McKenzie is about 1,000. Being located, as it was, on uncleared land, many of the forest trees have been preserved for shade, and altogether the town has a very attractive appearance. Trezevant on the Louisville & Memphis Railroad, ten miles southwest of McKenzie, was established in 1859 on lands belonging to L. B. White and W. A. Marshall. The first merchants were A. White and R. H. Algee. The former was the first postmaster. The business of the town now consists of five dry goods stores, two family groceries, one drug store, one grist-mill and three cotton-gins. The churches are the Cumberland Presbyterian, established in 1862 Baptist Mission, 1866 Southern Methodist, 1870, and Christian, 1875. The population of the place is about 400. Hollow Rock which took its name from a natural curiosity, being a large hollow rock located there, is nine miles east of Huntingdon on the Nashville & Northwestern Railroad. It was established soon after the close of the war, and its first merchants were Aaron Lipe and John G. Martin. It now has three general stores, one drug store, a good academy and four churches in its vicinity, viz.: Missionary Baptist, Primitive Baptist, Methodist and Southern Methodist.

McLemoresville, nine miles west of Huntingdon and the place where the county was organized, is now only a post hamlet, containing two stores, a steam cotton-gin, and a good school, the Methodist Institute, and it has a population of about 150. In the early history of the county, and before railroads were established through it, McLemoresville was a place of considerable business importance. Clarksburg, nine miles south of Huntingdon, is a post village which was established about the year 1850 on lands of Peter Wood. Kelly Clark was its first merchant. It has three general stores, a drug store, grist-mill, cotton-gin and about 100 inhabitants. Buena Vista, about eight miles east of Huntingdon, was established about the year 1850 on lands of Thomas A. Pasture. W. P. Chambers, its first merchant, is still in the business there. It has two general stores, a cotton-gin, a Baptist Church and a good academy. Atwood, four miles southwest of Trezevant and on the same railroad, was established in 1872 on lands owned by J. H. W. Cage. The first merchants of the place were W. H. Scalloin and J. J. Clark. The postoffice was established the, same year, and J. H. W. Cage was the first postmastcr. The town now contains four general stores, a cotton-gin, gristmill and saw-mill, and two churches, Methodist and Baptist, the former hay-in been established in 1859, and the latter in 1874. The village has 118 inhabitants. The Shiloh Cotton Factory was established about the year 1850, in the Ninth Civil District, by Prince, Carson & Co. who prior to the war manufactured cotton yarns. Since the war the property passed into the hands of Messrs. Cheek, Ethridge & Co. who for a number of years manufactured carpet warp. They have recently changed the business and now manufacture woolen goods entirely.

Among the pioneer school teachers of the county were Soloman Perry, Wm. H. Province, Henry M. Bunch and Samuel Winn. In early times there were but few schools in the county, and they were supported by the subscription of the parents patronizing them, and were all of a primary character. Later as the population increased, academies were established at the villages throughout the county, and more competent teachers were employed. But all children residing at too great distance to attend such academies, and whose parents were not able to send them away to school, had but meager opportunities for obtaining an education before the inauguration of the free school system adopted since the civil war. Some statistics from the report of S. E. Tucker, the county school superintendent, for the last school year, 1886, will show the progress being made under this system. The items copied are as follows: “Scholastic population: White—male, 3,190 female, 3,129 total, 6,319. Colored—male, 1,008 female, 1,017 total, 2,025. Pupils enrolled in the schools during the year: White—male, 2,414 female, 2,214 total, 4,628. Colored—male, 648 female, 660 total, 1,308.” From the foregoing it will be seen that of the scholastic population 1,791 white children, more than one-fourth of the whole number, and 717 of the colored children, nearly one-third of the whole number, were not enrolled in the public schools. This proves that the free school system is not as yet well sustained in this county. This is probably due to the fact that there were seventeen private schools sustained in the county during the same year. Several of the small villages each sustained a good academy. Huntingdon has a high school which employs a principal and two assistant teachers. This school is run five months in the year under the free school system, and five months as a private school. The county of Carroll is fortunate in having two good colleges, both located at the town of McKenzie, viz.: Bethel College and McTyeire Institute. The former was founded at McLemoresville in 1847, and became a chartered school in 1850. Its presidents before the civil war, named in succession, were Rev. B. N. Roach, Rev. C. J. Brady, Rev. A. Freeman, D. D., and Rev. Felix Johnson, D. D. The school was suspended during the continuance of the civil war, after which Rev. B. W. McDonald, D. D., Rev. J. S. Howard, A. M., and Rev. M. Liles, were presidents until 1871, when the school was moved to McKenzie, and Rev. W. W. Hendricks, then conducting the Hendricks High School, was chosen president. He superintended the construction of the main building, consisting of eight rooms, at a cost of $7,000. Two additional rooms were joined to the main building in 1886. The whole is constructed of brick, and finished in modern architectural style. Dr. Hendricks served as president until 1882, when he was succeeded by W. B. Sherrill, who served until June 1886, when Rev. John L. Dickens was unanimously chosen to fill that office. The college has an excellent faculty, a thorough course of study, and about 200 students in attendance.

The history of the McTyeire Institute as published with the minutes of the Paris District Conference of the Methodist Episcopal Church, is as follows: “This school was founded September, 1867, by Capt. H. C. Irby, A. M., and called the McKenzie Male and Female Institute. In 1871 he associated with himself E. H. Randle, A. M., and chartered it as McKenzie College. They continued joint principals until the retirement of Capt. Irby, in 1874, when Mr. Randle became sole president, remaining until the close of the spring term of 1877. The Rev. Preston A. Miller, A. M., of Georgia, was then elected president, and remained one year he was followed in 1878 by L. W. Galbreath, A. M., who likewise retired at the close of one session. Dr. A. P. Waterfield, who had owned the college property for some years, secured the services of the Rev. Edwin B. Chappell, B. A. (Vanderbilt), and W. D. Vandiver, Ph. B. (Central), as joint principals. He also produced some change in the. character of the college, advertising it as a fitting, rather than a finishing school—a classical training school, auxiliary to the Vanderbilt and. other higher educational institutions. Mr. Vandiver’s health failing, he returned to Missouri in 1880, and Granville Goodloe, M. A., another Vanderbilt graduate, was associated with brother Chappell they continued in charge of the school two years. During this time the college was sold to the Rev. H. M. Sears, as a boarding-house for young ladies, and. the trustees of the Methodist Church built a fine brick academy, which was so far completed as to be occupied by the school in the spring of 1882. The trustees named this new building McTyeire Institute, in honor of our present beloved senior bishop. The same year brother Chappell, believing that he ought to enter the regular work of the ministry, provided for his retirement by the election of E. R. Williams, A. M., principal,” who, with Mr. Goodloe, continued in charge of the school until September, 1886, when the latter resigned and was succeeded by Rev. J, H. Harrison, A. B. (Vanderbilt). It is accepted as the authorized school of the Methodist Church by the Paris, Union City, Dyersburg and Bolivar Districts. In 1882 the church came in possession of the property, as well as the school.

The pioneer churches of Carroll County were the Baptists, Presbyterians, Cumberland Presbyterians and Methodists, and among the pioneer ministers were Rev. Willis Bridges, Rev. Benjamin Peeples, Rev. Robert Baker, Parson Wear, Rev. Johnson, Rev. Allen T. Graves, Rev. Samuel McNutt, Revs. James and Robert Hurt, Rev. Wm. Bigham, Rev. Beuben Burrow and Rev. Abner Cooper. These ministers were all among the early settlers of the county, and they and other pious men and women led the way into the wilderness and established religious societies in various parts of the county, as soon as enough persons could be assembled together for that purpose. And the above named religious denominations have always been the leading churches in the county, and now have church edifices in all of the towns and villages, as well as in all parts of the county, so that the people are fully and conveniently supplied with opportunities for public worship. The Christian, and other churches, have also been established within the county. The first camp-meeting was held, in a very early day at the Shiloh Camp-ground in the northern part of the county, by the Cumberland Presbyterians. And the next camp-meeting was held by the Methodists at Carter’s Chapel. Afterward, camp-meetings were held at Black’s Camp-ground in the southwestern part of the county, and at William’s Camp-ground in the eastern part of the county. And later the Christian Church established a camp-ground about twelve miles south of Huntingdon, where they held annual meetings. No services have been held at any of these campground for many years. But the Methodists continued to keep their campground at Chapel Hill in the northeastern part of the county, in order, and to hold their annual meetings there.

Acknowledgments

Acknowledgments are hereby made to ex-Gov. Alvin Hawkins, Dr. A. W. Hawkins, W. G. Crockett and Judge G. W. Humble, and others, for valuable information pertaining to the history of Carroll County. Mr. Crockett is the only survivor of the first settlers of Huntingdon, being a lad when his father, John Crockett, settled there and opened the first store.


The "Register of Commissioned and Warrant Officers of the United States Navy and Marine Corps" was published annually from 1815 through at least the 1970s it provided rank, command or station, and occasionally billet until the beginning of World War II when command/station was no longer included. Scanned copies were reviewed and data entered from the mid-1840s through 1922, when more-frequent Navy Directories were available.

The Navy Directory was a publication that provided information on the command, billet, and rank of every active and retired naval officer. Single editions have been found online from January 1915 and March 1918, and then from three to six editions per year from 1923 through 1940 the final edition is from April 1941.

The entries in both series of documents are sometimes cryptic and confusing. They are often inconsistent, even within an edition, with the name of commands this is especially true for aviation squadrons in the 1920s and early 1930s.

Alumni listed at the same command may or may not have had significant interactions they could have shared a stateroom or workspace, stood many hours of watch together… or, especially at the larger commands, they might not have known each other at all. The information provides the opportunity to draw connections that are otherwise invisible, though, and gives a fuller view of the professional experiences of these alumni in Memorial Hall.


Barangay 171

The population development of Barangay 171 as well as related information and services (Wikipedia, Google, images).

AdıVəziyyətƏhali
Siyahıyaalma
2000-05-01
Əhali
Siyahıyaalma
2010-05-01
Əhali
Siyahıyaalma
2015-08-01
Barangay 171 Barangay33,15280,93198,166
CaloocanŞəhər1,177,6041,489,0401,583,978

Mənbə: National Statistics Office of the Philippines (web), National Statistical Coordination Board (web).

İzahat: Area figures are computed by using geospatial data.


Carroll DE-171 - History

Welcome to this
Carroll County Illinois
Genealogy Trails Website

Our goal is to help you track your ancestors through time by transcribing genealogical and historical data and placing it online for the free use of all researchers


This Genealogy Trails legacy site has been retired and is not available for adoption.

We do have many other county sites available for adoption, so.
If you have a love for history, a desire to help others, and basic webpage-making skills, consider joining us!
Get the details on our Volunteer Page .
[A desire to transcribe data and knowledge of how to make a basic webpage is required.]


We regret that we are unable to do personal research for anyone.
Qarşılaşdığımız bütün məlumatlar bu sayta əlavə olunacaq.
Ziyarət etdiyiniz üçün təşəkkür edirik və bu sayta etdiyimiz yenilikləri görmək üçün bir daha qayıdacağınızı ümid edirik.

Happy Trails to you on your quest for your ancestors.

Carroll County
Carroll County was formed in 1839 out of Jo Daviess County.
The county is named for Charles Carroll who signed the Declaration of Independence. Carroll, who died in 1832, was the last signer to die.
The county seat is Mount Carroll

The historical town of Savanna is here in Carroll County right on the Mississippi River. When the trains and riverboats rules this town was a hustle and bustle of excitement and adventure. People from far and wide passed through Savanna, some moved on but many left their mark. Further inland is the county seat of Mt. Carroll, complete with a Courthouse Square. The city of Mt. Carroll, although up to date and progressive, is still a place where time stands still. The brick streets can still be found, the old buildings and stores are still used. A drive through town makes you feel like you would want to live there.

Şəhərlər
Lanark * Mt. Carroll * Savanna
Villages
Milledgeville * Chadwick * Shannon * Thomson

Carroll County is divided into these twelve townships:
Cherry Grove-Shannon * Elkhorn Grove * Fairhaven * Freedom * Mount Carroll * Rock Creek-Lima *
Salem * Savanna * Washington * Woodland * Wysox * York

Many thanks to these Fans of Free Genealogy who have contributed so much to this website over the years:


Məzmun

Carroll was assigned to convoy escort duty, with its heavy demands for vigilance, ability to steam in all weather, and optimum readiness for duty at all times. Between 1 January 1944 and 9 May 1945, she made eight voyages between Norfolk, Virginia, and Gibraltar, Casablanca, Bizerte, and Algeria, guarding the men and supplies destined to carry the war through southern Europe. Between convovs, Carroll received necessary attention at east coast shipyards, and sharpened her training with exercises in Casco Bay.


II Dünya Müharibəsi Sakit Okean Teatrının əməliyyatları

With the coming to the European theater of the victory in which she had played a significant part, Carroll was reassigned to the Pacific Fleet, to which she reported at Cristobal, Canal Zone, on 9 June 1945. She sailed to San Diego, California, and Pearl Harbor for exercises through 15 July, when she sailed for Eniwetok, Saipan, and Ulithi, arriving on 17 August.

Until 3 November 1945, Carroll patrolled the smaller islands of the Palau group searching for by-passed Japanese garrisons and prisoners of war. On 6 October, the surrender of Sonsorol, Fanna, Merir, and Tobi Islands was signed on her decks. She then furnished supplies, and supervised the evacuation of the islands by the Japanese.


Videoya baxın: diagrama de carroll 105 (Iyul 2022).


Şərhlər:

  1. Gror

    Prompt reply, attribute of mind :)

  2. Phuc

    Fikrinizi tamamilə bölüşürəm. Bu fikri bəyənirəm, sizinlə tamamilə razıyam.

  3. Visida

    Ver danışarıq, mən nə deyim.

  4. Mezikazahn

    İçində bir şey var. Şuraya görə təşəkkür edirəm sizə təşəkkür edirəm?

  5. Raedeman

    Between us speaking, I so did not do.



Mesaj yazmaq