Tarix Podkastları

Riverside tarixi, Kaliforniya

Riverside tarixi, Kaliforniya

Kaliforniya ştatının Riverside şəhəri, bir investisiya şirkətinin torpağı arzuolunmaz əmlaka çevirmək ümidi ilə satın almasından sonra hazırlanmışdır. Cəmiyyətin planları 1870 -ci ildə qoyuldu və əhalinin böyük bir artımı planları məmnuniyyətlə qəbul etdikdə tamamilə qəbul edildi. Orijinal məskunlaşanlar üçün seçim məhsulu sitrus meyvəsi idi, əhalinin sayında bir artım yaratdı və bütün ölkələrdən insanları şanslarını sınamağa gətirdi. Sitrusçuluq sənayesi 20 -ci əsrin əvvəllərində öz bumunu yaşadı və daha uzun illər davam etdi. Şəhər, Santa Ana çayının bir tərəfindədir və bu, təsərrüfatlara yaxın ərazilərdə əla bir su mənbəyi idi. İllər keçdikcə Riverside, bitkilərin və təyyarə mühərrikləri, elektronika, avtomobil sənayesi üçün bir mərkəz olaraq qalmağa davam etdi. avadanlıqlar, kağız məhsulları və plastik. Bölgədə olarkən Riverside -də görülməyə dəyər bir çox cazibə var. Bunlardan bəziləri arasında Riverside Bələdiyyə Muzeyi, yerli tarixə aid eksponatlar və əsərlər, Kaliforniya Fotoqrafiya Muzeyi, Heritage House, 1891 -ci ildə bərpa edilmiş bir ev və California Citrus State Tarixi Parkı var. Valideyn Vaşinqton Göbəyi Portağal Ağacı, 1873 -cü ildə əkilmiş (Kaliforniyadakı iki orijinal portağal ağacından biri) və tarixi Mission Inn.Riverside də icma kolleclərindən tutmuş tam universitetlərə qədər bir çox gözəl təhsil müəssisələrinə ev sahibliyi edir. Bölgədəki əsas məktəblərə La Sierra Universiteti (1922), California Baptist Kolleci (1950) və Kaliforniya Universiteti - Riverside (1954) daxildir.


Çay kənarında

Redaktorlarımız göndərdiklərinizi nəzərdən keçirəcək və məqaləyə yenidən baxılıb -baxılmayacağını müəyyən edəcəklər.

Çay kənarında, şəhər, oturacaq (1893), Riverside ilçesinin, cənubi Kaliforniya, ABŞ Bu şəhər Santa Ana çayının üzərində yerləşir. San Bernardino və Ontario ilə Los Angelesin şərqində bir metropoliten kompleksi meydana gətirir. Şəhər 1870-ci ildə Meksikanın 1838-ci il torpaq qrantı olan Rancho Jurupa'nın bir hissəsində quruldu. Əvvəlcə Jurupa adlanan şəhər, ipək yetişdirən bir koloniya olaraq başladı. Yenidən adlandırılan Riverside, bir sitrus şəhəri olaraq inkişaf etdi, Braziliyanın şlamlarından yetişdirilən əyalətin ilk Vaşinqton göbəyi-portağal ağacları 1873-cü ildə orada yetişdirildi. Ana Göbək Portağal Ağacı və Kaliforniya Sitrus Əyaləti Tarixi Parkı indi məşhur görməli yerlərdir.

Riverside iqtisadiyyatı istehsal və paylama və təhsil fəaliyyətlərini əhatə edir. Kaliforniya Universitetinin Riverside şəhərciyində (1954 -cü ildə qurulmuş) bir sitrus meyvə təcrübə stansiyası var. 1916-cı ildə Riverside-də bir cəmiyyət kolleci quruldu və şəhər eyni zamanda La Sierra Universitetinin (1922 Yeddinci Gün Adventisti) və Kaliforniya Baptist Universitetinin (1950) yerləşdiyi yerdir. Amerika hindularının assimilyasiyasını təşviq etmək üçün ABŞ hökuməti tərəfindən idarə olunan bir çox internat məktəblərindən biri olan Sherman Hind Liseyinin kampusu (1901), məktəb qeydlərini qoruyan bir muzeyin yerləşdiyi orijinal bir binanı əhatə edir. Üzüm təyyarələri olan bir sahə muzeyi olan Mart Hava Ehtiyat Bazası (1996 -cı ilə qədər). Şəhərin şimal kənarında Santa Ana Çayı Regional Parkı və şəhərin cənubunda Mathews Gölü var. Rubidoux Dağı (426 metr) lövhə qaya tırmanışı üçün məşhur bir yerdir. Bölgədəki digər istirahət məkanları arasında Perris Gölü Dövlət İstirahət Sahəsi, Mockingbird Kanyonu və Çınar Kanyonu Parkı var. Inc şəhəri, 1883. Pop. (2000) 255,166 Riverside -San Bernardino -Ontario Metro Sahəsi, 3,254,821 (2010) 303,871 Riverside -San Bernardino -Ontario Metro Sahəsi, 4,224,851.

Bu məqalə, son olaraq Düzəlişlər Müdiri Amy Tikkanen tərəfindən yenidən işlənmiş və yenilənmişdir.


Portağal və Suvarma

Təxminən 1875 -ci ildə şəhərə toxumsuz meyvə verən mutant Braziliya portağal ağacı gətirildi. Santa Ana çayının sahilindəki zəngin torpaqda meyvə bol günəş işığı altında çiçək açdı. 1887 -ci ilə qədər göbək portağalı Riverside və digər Kaliforniya şəhərlərində dominant məhsula çevrildi.

Təxminən eyni vaxtda, İngiltərədən gələn insanların maddi yardımı ilə, Kanadadan gələn bir mühacir Matthew Gage, suyun olmadığı bölgələrin hamısına su gətirmək üçün bir kanal qurmağa başladı. Gage kanalının suvarması ilə Riverside ' -nin ən böyük böyümə dövrü başladı. Üç yeni alt bölmə —White 's Əlavəsi, Hall 's Əlavəsi və Arlington Heights — inkişaf etdirildi.

1880 -ci illərdə bir sıra yerli meyvə yetişdiriciləri bir araya gələrək hamısının istifadə edə biləcəyi bir marka altında meyvə toplamaq və satmaq və portağallarını keyfiyyətinə görə qiymətləndirmək üçün bir araya gəldilər. Plan genişləndi və 1893 -cü ilə qədər Kaliforniyanın bütün yetişdiricilərindən ibarət bir qrup, indi Sunkist olaraq bilinən Cənubi Kaliforniya Meyvə Birjası adı altında quruldu. Soyuducu dəmiryol vaqonlarının və yenilikçi suvarma sistemlərinin inkişafı 1895 -ci ilə qədər Riverside əyalətinin adambaşına düşən ən zəngin şəhəri oldu.

1873 -cü ildə bir əczaçı və müəllim olan James Roe şəhərə köçdü və 1870 -ci illərin sonlarında bu işə başladı. Riverside Press daha sonra cari gündəlik nəşr olan həftəlik qəzet, Mətbuat Müəssisəsi.


Riverside tarixi, Kaliforniya

Kaliforniyanın Riverside və bənzərsiz tarixi Kaliforniyanın bütün sitrusçuluq sənayesinin formalaşmasına kömək etdi. Riverside ətrafındakı bir çox icma, Riverside üçün olan keçmiş ranchalar üzərində quruldu. Lakin, John North və digər məskunlaşanlardan bəziləri Riverside -ə gəldikdə, özləri ilə bir çox Şərq mədəni ənənələri gətirdilər.

Riverside California Meksika Sığorta – mexinsurance.com

1870 -ci ildə Kaliforniya ştatının Riverside şəhərini qurdular və orada bir polo sahəsi və bir golf sahəsi qurdular. Bu cür istirahət mərkəzləri əvvəllər Cənubi Kaliforniyada tapılmamışdı, lakin bu məskunlaşanlar gəldikləri anda ərazini tez bir zamanda dəyişə bildilər. Yalnız bir il sonra yerli olaraq portağal ağacları əkməyə başladılar.

İlk dəfə Cənubi Kaliforniyada çiçəklənən sitrusçuluq sənayesinin olması bir neçə il çəkdi. Cənubi Kaliforniyanın bu cür tropik meyvələr üçün mükəmməl bir iqlimə sahib olduğu doğrudur. Ancaq bunların hamısı təbii olaraq bu sahədə və ya digər bir çoxunda meydana gəlmir. Bəzi hallarda, onlarla tanış olan insanlar onları oraya gətirməyi bacardılar və bu halda bu belədir. 1882 -ci ilə qədər Kaliforniyada yarım milyondan çox sitrus ağacı böyüyürdü.

XIX əsrin sonlarına doğru təzə meyvə və tərəvəzə tələbat artdı. Sağlamlıq və tibb mütəxəssisləri getdikcə daha qabarıq görünürdü və bir çoxları çoxlu təzə meyvə və tərəvəz istehlak etməyin vacibliyini vurğulamağa başladılar. Əvvəllər, XIX əsrdə insanların daha çox ət və qarğıdalı yeməyə diqqət etmələri daha çox yayılmışdı. Meyvəyə o qədər də çox tələbat yox idi, çünki çox tez xarab olmaq meyli vardı. Saxlamaq ənənəvi olaraq çox çətin idi və yalnız çox zənginlərin ala biləcəyi bir şey idi.

Meyvələrin indiki kimi əlverişli olması hələ bir müddət çəkdi. Bununla birlikdə, soyutma texnologiyasındakı inkişaflar, insanların yalnız Cənubi Kaliforniya iqlimində inkişaf edə biləcək təzə meyvələr də daxil olmaqla ölkə daxilində təzə meyvə daşımalarını mümkün etdi.

Soyuducu texnologiya, ABŞ -dakı insanların daimi olaraq daha çox təzə meyvə yeyə bilmələrini mümkün etdi. Portağal və digər sitrus meyvələri ilə daha çox maraqlanmağa səbəb oldu ki, bu da Cənubi Kaliforniyanın ümumilikdə daha çiçəklənməsinə kömək etdi. Kaliforniya Riverside, bu gün ziyarət edən hər kəs üçün aydın olan bir çox planlaşdırma ilə hazırlanmışdır.


Sherman Indian High School Hal -hazırda başlayaraq


Perris Hind Məktəbi

1890 -cı ildə cənab Horatio N. Rust Hindistan Məsələləri üzrə Komissar tərəfindən Cənubi Kaliforniyada bir hind məktəbi üçün uyğun bir yer tapması barədə göstəriş aldı. 1892 -ci ildə Cənubi Kaliforniyada ilk Hindistan məktəbi Perris, Ca. Tələbə əhalisi əsasən Kaliforniya hindu tayfalarından idi, lakin burada 8 Pima tələbəsi iştirak edirdi.

1897 -ci ildə müdir Harwood Hall, Perrisdəki su təchizatının qeyri -kafi olduğu üçün daha yaxşı bir yerə ehtiyac olduğunu başa düşdü. Cənab Hall, ABŞ Nümayəndələr Palatasında Hindistan Məsələləri üzrə Sədr və daha sonra ABŞ -ın vitse -prezidenti Ceyms Schoolkraft Shermana Riverside, Ca bölgəsində bir məktəb tikmək üçün vəsait istədi. 31 may 1900 -cü ildə Konqres indiki yerində Sherman İnstitutunun tikintisi üçün 75.000 dollar icazə verdi.

18 iyul 1901 -ci ildə köhnə məktəb binasının təməl daşı qoyuldu. Məktəb, bu layihənin gerçəkləşməsindən məsul olan cənab Shermanın adına verildi. Doqquz bina 1902 -ci ilin may ayında tamamlandı və rəsmi olaraq qəbul edildi. 1902 -ci ilin payızında səkkiz sinif fəaliyyətdə idi. Kənd təsərrüfatı və sənaye sənəti proqramları daha sonra məktəbin tədris planına əlavə edildi.

1908 -ci ilə qədər 34 binadan istifadə edərək 550 tələbə qeydiyyata alındı. Bir orta məktəb proqramı qüvvədə idi və akademik fənlərdən və dülgərlik, rəssamlıq, kabinetçilik, qara dəmirçilik, vaqon istehsalı, ayaqqabı və qoşqu dükanları, dərzilik, əkinçilik, ev təsərrüfatı və ev tibb bacısı kimi sənaye təlimlərindən ibarət idi. "Çıxış sistemi" o vaxt açıldı.

Maqnoliya prospektindəki indiki Ev Bağları cəmiyyətinin yaxınlığındakı 110 hektarlıq Sherman Ferması təkcə bir məşq meydançası deyil, həm də məktəb üçün yemək mənbəyi idi. Hökumət artıq mülkiyyətə sahib deyil, kiçik bir sahə məktəb qəbiristanlığı olaraq ayrılıb və ABŞ Hökumətinə məxsusdur.

1909 -cu ildə, yalnız Kaliforniyadan deyil, Sakit Okeanın şimal -qərbindən, cənub -qərbdən və düzənliklərdən olan hindilərlə birlikdə məktəb qəbiləsində 43 tayfa təmsil olundu. Təhsil o dövrdə birdən səkkizinci siniflərə qədər məhdud idi. Daha sonra, 1916 -cı ildə şagirdlər birinci sinifdən on sinfə qədər qəbul edildi. 1926 -cı ilə qədər məktəb tam bir ibtidai və orta məktəb proqramı və kosmetologiya kursu təklif etdi. Qeydiyyat 1000 tələbəyə çatdı. 1930 -cu ildə 1256 nəfərin qeydiyyatı qeydə alındı ​​və 1932 -ci ildə Sherman akkreditə olunmuş lisey oldu. Depressiya illərində, 1930 -dan 1936 -a qədər, qeydiyyat azaldı. Kaliforniya hindliləri dövlət məktəblərinə inteqrasiya etdilər.


ABŞ -da hind tələbələri

1946 -cı ildə Navajolar arasında təhsilə olan böyük ehtiyac Sherman'ın bir təhsil müəssisəsi olaraq davam etməsini təmin etdi. 1946 -cı ilin oktyabrında, heç bir rəsmi təhsil görməmiş 12-20 yaş arası 350 Navajo gəncə Xüsusi Proqramın açılışı oldu. 1948 -ci ilə qədər normal ibtidai və orta məktəb proqramları dayandırıldı. Xüsusi Proqram 15 ildən çoxdur ki, fəaliyyət göstərir. Məktəb hər il şagirdlərin ehtiyaclarını ödəmək üçün tədricən dəyişirdi. Bu müddət ərzində Kaliforniya hindlilərinin məktəbə girməsinə icazə verilmədi.

1963 -cü ilin payızında doqquzuncu və onuncu siniflər yenidən canlandı. Sherman, Kaliforniya hind tayfaları da daxil olmaqla digər qəbilələrə qeydiyyatını yenidən açdı. Məktəb 1966 -cı ildə məzun olmağa başlayana qədər hər il bir qiymət əlavə edərək yenidən lisey proqramı istiqamətində hərəkət etdi.

1967 -ci ildə səkkiz bina böyük bir zəlzələyə tab gətirə bilməyəcək hesab edildi. Sökülən son binalardan biri 1970 -ci ildə köhnə məktəb binası idi. Bu binanın köhnə daşı və içindəkiləri saxlanılaraq orijinal binaların sonuncusu olan Sherman Muzeyinə (köhnə İnzibati Bina) yerləşdirildi. 1971-ci ildə Sherman bir lisey olaraq yenidən akkreditə edildi və Sherman Indian High School kimi tanındı.

Muzeydə məktəbin ilk günlərindən bu günə qədər olan qeydlər saxlanılır. Orada Amerika hind mənşəli 2000 -dən çox kataloqlaşdırılmış əşya və ya əsər saxlanılır. Bu əşyalar məktəbin və muzeyin dostlarından alınıb. 1974 -cü ildə Sherman Hind Muzeyi, Riverside Mədəni İrsinin Simvolu olaraq təyin edildi. Tarixi Yerlərin Milli Reyestrinə 1980 -ci ildə daxil edilmişdir.

Hal -hazırda Sherman, məktəb, ABŞ -ı əhatə edən rezervasyonlardan gələn orta hesabla 300-500 tələbəyə ev sahibliyi edir. Ən azı dörddə bir qan kvantı olan, federal olaraq tanınan bir qəbilənin qəbilə üzvü olan hər bir tələbə iştirak etmək üçün müraciət edə bilər. Məktəb tamamilə Amerika Birləşmiş Ştatları Daxili İşlər Nazirliyi, Hindistan Məsələləri Bürosu və Hindistan Təhsil Bürosu tərəfindən maliyyələşdirilir. İştirak pulsuzdur.

Şermana gəlmək üçün evdən çıxmağın səbəbləri müxtəlifdir. Bəzi tələbələr, SIHS -ə qatılırlar, çünki məktəbdən çox uzaqda, evlərində, hər gün iştirak etmək üçün. Digərləri SIHS-ə qatılırlar, çünki yerli olmayan məktəblərə gedərkən mənfi təcrübə yaşadılar və bir neçə nəfərdən çoxu ailə ənənəsi olduğu üçün SIHS-ə qatılır.

Sherman, büdcə məhdudiyyətləri səbəbiylə 2009 -cu ilin yazında işçilərin sayını azaltdı. Təxminən 34 işçi ixtisar edildi. Buna baxmayaraq, Sherman müəllimləri və işçiləri hələ də yerli Amerikalı tələbələr üçün təhlükəsiz, sağlam və məhsuldar bir sayt təmin etmək üçün çalışırlar. -Stefani Mushrush


Riverside County, Kaliforniya

Çay kənarında İlçe, Kaliforniya, Kaliforniya əyalətinin əlli səkkiz əyalətindən biridir. 2010 -cu il əhalinin siyahıya alınmasına əsasən əhali 2.189.641 idi və bu, Kaliforniyanın ən çox əhalisi olan 4-cü mahalına çevrildi. The mahal oturacaq Riverside edir. Riverside mahalı idi formalaşmışdır 11 Mart 1893. Bu mahal San Diego və San Bernardino mahallarının hissələrindən yaradılmışdır törəmə adı Riverside şəhərindəndir.
Riverside County, Daxili İmperiya olaraq da bilinən Riverside-San Bernardino-Ontario, CA Metropolitan Statistical Area daxil edilir. İlçe, Los Angeles-Long Beach, CA Birləşmiş Statistik Bölgəsinə də daxildir.

Etimologiya - Riverside County Adının Mənşəyi

Bu ilçe, San Diego və San Bernardino mahallarının bir hissəsindən yaradıldı və adını 1871 -ci ildə Santa Ana çayının yuxarı kanalı ona çatanda vəftiz edilən Riverside şəhərindən götürdü.

Demoqrafiya:

Riverside County Tarixi

Riverside County, təxminən 200 mil uzanan və 7200 kvadrat kilometrdən çox məhsuldar çay vadiləri, alçaq səhralar, dağlar, dağətəyi və yuvarlanan düzənlikləri əhatə edən əyalətin dördüncü ən böyük ilçəsidir. Riverside County sıx məskunlaşmış Los Angeles, Imperial, Orange, San Diego və San Bernardino County ilə həmsərhəddir. Sakit Okeanın 14 milindən Kolorado çayına qədər uzanır.

İlçe, adını Riverside şəhərindən alır, mahal 1893 -cü ildə San Bernardino County -nin kiçik bir hissəsindən və San Diego County -in daha böyük bir hissəsindən yarandı.

İlçe, siyasi başlanğıcını 1893 -cü ildə qeyd edir, bu torpaq, avropalıların və onların nəslinin bölgələrə girməsindən çox əvvəl, Serranos, Luisenos, Cupenos, Chemehuevi və Cahuillas da daxil olmaqla bir neçə Yerli Amerika qrupu tərəfindən işğal edildi. Bölgəni gəzən ilk qafqazlılardan biri, 1774 -cü ildə quru ekspedisiyasına rəhbərlik edən Juan Bautista de Anza idi.

18 -ci əsrin sonlarında, San Gabriel (Los Angeles County), San Juan Capistrano (Orange County) və San Luis Rey'in (San Diego) İspan missiya ataları torpağı kolonizasiya etməyə başladılar və tədricən daxili vadidən istifadə etdilər. Western Riverside County) taxıl və mal -qara yetişdirmək üçün. Bu dövrdə İspaniya bütün Kaliforniya və Meksikaya iddia etdi.

1822 -ci ildə Meksika İspaniyaya qarşı uğurla üsyan etdi və Kaliforniya Meksikanın yurisdiksiyasına keçdi. Missiyalar və onların torpaqları 1834 -cü ildən başlayaraq dünyəviləşdirildi və torpaq Meksika vətəndaşı olan Kaliforniyalılara & quot; İndiki Riverside County olan Rancho Jurupa ərazisindəki ilk torpaq qrantı 1838 -ci ildə Juan Bandiniyə verildi.

1848 -ci ildə Guadalupe Hidalgo Antlaşmasının imzalanması ilə Kaliforniya Birləşmiş Ştatların, 1850 -ci ildə isə Kaliforniya əyalət oldu. Bu hadisə, qızıl mədənçiləri, sahibkarlar, sağlamlıq axtaranlar, spekülatörler, siyasətçilər, avantüristlər, dini azadlıq axtaranlar və ideal koloniyalar yaratmaq istəyən şəxslər də daxil olmaqla bölgəyə davamlı bir köçkün axını yaratdı.

1893 -cü ilin may ayında, San Bernardino County (şimalda) və San Diego County (cənubda) ərazilərində yaşayan seçicilər, Riverside County qurulmasını təsdiqlədi. 9 May 1893-cü ildə İlçe rəsmi olaraq quruldu və yeni seçilmiş Nəzarətçilər Şurasının nəzdində bir kurs qurmağa başladı. İlçənin ilk illəri kənd təsərrüfatı sənayesi ilə əlaqəli idi. lakin ticarət, inşaat, istehsal, nəqliyyat və turizm tezliklə öz yerini tutdu. bölgənin sürətli inkişafına böyük töhfə verir.

Son illər Riverside County -ə dramatik əhali artımı gətirdi. 1980-1990 -cı illərdə sakinlərin sayı 76%-dən çox artdı. Kaliforniyanın ən sürətli böyüyən əyalətini Riverside edir. 1992 -ci ilə qədər İlçe 1.3 milyondan çox sakinə sahib idi. Maine, Nevada, Hawaii və New Hampshire də daxil olmaqla 13 əyalətin əhalisindən çoxdur.

Coğrafiya: Torpaq və Su

Siyahıyaalma Bürosunun bildirdiyinə görə, mahalın ümumi sahəsi 18.915 km 2 (7.303 kv mil), bunun 18.667 km 2 (7.207 kv mil) torpaq və 248 km 2 (96 kv mil) və ya 1.31%sudur. .

Şərq-qərb ölçüsündə təxminən 180 mil (290 km) genişlikdə olan mahalın sahəsi çox böyükdür. İlçe hökumət sənədlərində, Blythe'in Kolorado Çayı qəsəbəsi, Riverside əyalətindən üç saatlıq bir yol olduğunu göstərir. Bəziləri San Gorgonio Keçidinin qərbindəki əraziləri mahalın Daxili İmperiya hissəsi, şərqi isə Mojave Çölü və ya Kolorado Çölü hissəsi olaraq görür. Yəqin ki, ən azı üç geomorfik əyalət var: Daxili İmperatorluğun qərb hissəsi, Santa Rosa Dağları icmaları və çöl bölgəsi. Digər mümkün bölmələrə qəbilə torpaqları, Kolorado çayı icmaları və Salton Sink daxildir.

Kaliforniyanın cənubundakı Daxili İmperiya bölgəsi, Riverside County'nin qərb hissəsindən ibarətdir.


Tarix

İndi Riverside Fox Performans Sənət Mərkəzi olaraq bilinən Riverside Fox Teatrı, Kaliforniya ştatının Riverside şəhərində tarixi bir yerdir. Bölgəmizin tarixində əhəmiyyətli bir yer tutur və 1930-cu illərin əvvəllərində kino imperiyasına nəzarəti itirən, lakin mirası tanınmış Fox əyləncə şirkətlərinin uzun bir siyahısı ilə davam edən qurucusu William Foxun adını aldı.

Tülkü, Riverside üçün uzun bir mədəniyyət və icma tarixini təmsil edir. Onilliklər ərzində Fox Riverside Teatrı, zəngin və inkişaf edən bir cəmiyyətə, çiçəklənən sitrus meyvələri sənayesinə və Los Ancelesdən lüks bir qaçış (və ya yolda gözəl bir dayanma) cazibəsini daşıyan bir bölgədə ayrılmaz bir yerli əlamət idi. Palm Springsə). Bir çox hekayə, Foxu qonaq olaraq ziyarət edən Jimmy Stewart, Judy Garland və Bing Crosby kimi köhnə Hollivud dövrünün məşhur nəhənglərindən bəhs edir! Uzun müddətdir yaşayanların çoxu həyat yoldaşlarını əvvəlcə Foxda sevindirməkdən və ya sevdikləri film ulduzları ilə görüşməkdən danışır, digərləri isə Foxda kino dünyası haqqında öyrəndiklərini söyləyə bilərlər.

Tarixi teatr, 1990 -cı illərin sonlarında, 2004 -cü ildən 2010 -cu ilə qədər davam edən canlanma dövrünə qədər, Riverside City şəhəri aldığı, təmir etdiyi və sonradan yenidən açılana qədər uzun illər bağlanıldı. Bələdiyyəyə məxsus bir teatr olaraq, Tülkü cəmiyyətə məxsusdur! Teatr operatoru Live Nation tərəfindən Riverside Live markası altında idarə olunur və geniş şou spektrindən və böyük bilet tədbirlərindən bölgəmizə böyük iqtisadi fayda gətirir. Ancaq şoular və hadisələr həmişə ictimaiyyət üçün əlverişli olmur.

Əlçatan olmaq üçün 16 dekabr 2008 -ci ildə Riverside City, cəmiyyətimizi dəstəkləmək üçün bir təməl olaraq müstəqil 501 (c) 3 -ün qurulmasına sponsorluq etdi. Fox Riverside Teatr Vəqfi, bu mədəni qaynağı qorumaq və gələcək nəsillər üçün keyfiyyətli proqramlar təmin etmək üçün xeyriyyə və sponsorluq fondlarını yönəltmək üçün mövcuddur. Fox İfaçılıq Sənəti Mərkəzinin xeyriyyəçi vasitəsi olaraq, Vəqf qrant verən təşkilatlar, donorlar, idarə heyəti üzvləri və yorulmaz proqram ortaqları qrupu vasitəsi ilə müstəqil olaraq bütün vəsaitlərini toplayır.

The Fox Performing Arts Center -in tarixi

Tikinti

The Fox Performing Arts Center (Tülkü) ilk dəfə 11 yanvar 1929 -cu ildə kino və vaudeville teatr evi olaraq qapılarını açdı. O vaxtlar sadəcə “Riverside Theatre ” kimi tanınırdı

1928 -ci ildə West Coast Riverside Teatrı 1928 -ci ildə tikilir və daha sonra Fox Theatre oldu.
Fairchild kolleksiyasının fotoşəkili

Los-Ancelesdəki memarlar Clifford Balch və mühəndis Floyd E. Stanberry tərəfindən tərtib edilmiş və#8220West Coast Theatres və#8221-də 305 teatrdan bir çoxundan məsul olan və İspaniyanın müstəmləkə dirçəlişi üslubunda gözəl bir şəkildə yaradılmışdır. 1920 -ci illərin Riverside şəhərinin estetiği ilə, lakin o dövrdə lüksün hündürlüyü sayılan lüks bir art deco interyerə sahib, məkana bəzəkli və ekzotik bir atmosfer bəxş etdi. 1550 tutumlu teatr, 1920 -ci illərdə Cənubi Kaliforniya bölgəsindəki West Coast Teatrları üçün bu məhəllə teatrlarını inşa edən Abe və Mike Gore, Adolph Ramish və Sol Lesser tərəfindən inşa edilmişdir.

1928 -ci ildə West Coast Theatre qrupu Fox Studios -dan William Fox -a nəzarət payını satdı və korporasiya Fox West Coast Theaters kimi tanındı və beləliklə Fox Riverside Theatre adı doğuldu. William Fox ilə bu ittifaq film sənayesi üçün problemsiz bir paylama sistemi yaratsa da, Fox ilə ortaqlıq həm antiinhisar qaydaları, həm də Fox ’-un maddi çətinlikləri səbəbindən qısa müddətli oldu. Onun şirkəti 1930 -cu illərin əvvəllərində iflasa uğradı və teatr sonradan 1932 -ci ildə Skouras Qardaşlarının nəzarətinə keçdi və ABŞ tarixinin ən böyük və ən uğurlu teatr zənciri olan Milli Teatrlar şəbəkəsinin bir hissəsi oldu. Ancaq adı və markası qaldı.

Film Sənayesinin Əhəmiyyəti – Hollywood Test Saytı

Mülkiyyətdəki dəyişikliklərə baxmayaraq, 1929-cu ildə açıldıqdan 1960-cı illərə qədər, Fox Teatrı Hollivudda yerləşən kino sənayesi tərəfindən son filmdən əvvəl gələcək film buraxılışlarının önizləmələrini göstərmək üçün istifadə edildi. Riverside, demoqrafik olaraq kiçik bir Amerikanı təmsil etdiyi üçün faydalı bir önizləmə saytı sayılırdı. Gələcək buraxılışlarını Riverside -də izləyərək film şirkətləri, ev ofisindən çox uzaqlara getmədən, filmlərinin ölkə daxilində və#8217 -ci ilin ən böyük izləmə sayına reaksiyalarını qeyd edə biləcəklərinə inanırdılar.

11 iyun 1929 -da nümayiş olunan Riverside Theatre ’s açılış filmi idi Cənub dənizlərində ağ kölgələr, baş rolda Monte Blue və Raquel Torres. O dövrün kino ulduzu Blue, iştirak edənlərlə görüşmək və salamlamaq və filmi müzakirə etmək üçün şəxsən meydana çıxdı.

Təxminən on il sonra, 9 sentyabr 1939 -cu ildə, Tülkü klassik filmin ilk ictimai nümayişini keçirərək Hollivud tarixində öz izini qoydu. Küləklə getdi. Hekayə belə gedir:

9 sentyabr 1939 -cu ildə Selznick, həyat yoldaşı Irene, investor John “Jock ” Whitney və film redaktoru Hal Kern Fox Teatrında önizləmək üçün Kaliforniyanın Riverside şəhərinə yola düşdülər. Film bu mərhələdə hələ də kobud bir kəsik idi, tamamlanmış başlıqlar yox idi və xüsusi optik effektlər yox idi. Dörd saat iyirmi beş dəqiqə qaçdı, lakin sonradan düzgün buraxılması üçün dörd saata endirildi. İkiqat hesab Havay GecələriBeau Geste oynayırdı və ilk tamaşadan sonra teatrın bir önizləmə nümayiş etdiriləcəyi elan olundu, tamaşaçıların ayrılabildikləri bildirildi, ancaq film başladıqdan sonra yenidən qəbul edilməyəcək, nə də teatr möhürləndikdən sonra telefon danışıqlarına icazə verilməyəcək. Başlıq ekranda görünəndə tamaşaçılar alqışladı və bitdikdən sonra ayaqda alqışlandı. David Thomson, Selznick tərcümeyi -halında, filmin başlamazdan əvvəl tamaşaçıların cavabının Selznickin təsvir etdiyi həyatın ən böyük anı, bütün uğursuzluqlarının ən böyük zəfəri və qurtuluşu olduğunu yazdı. önizləmə kartları, ehtimal ki, indiyə qədər çəkilmiş ən möcüzəli şəkil idi. , gecə yarısında düşünürəm ki, pisdir. Bəzən düşünürəm ki, bu, indiyə qədər çəkilmiş ən böyük şəkildir. Ancaq bu yalnız əla bir şəkil olsa, yenə də məmnun olaram. ”

İkinci Dünya Müharibəsi və sonrakı illər

İkinci Dünya Müharibəsi əsgərləri Fox Teatrında yatırlar. 1943 -cü ildə.

İkinci Dünya Müharibəsi zamanı, yaxınlıqdakı hərbi bazaların əsgərləri bölgəni və#8217 -lərin mövcud yataq otaqlarını doldurduqdan sonra, bina müvəqqəti bir yataqxana olaraq xidmət etdi.

Menecer Roy Hunt, əsgərlərin lobbi və auditoriyanın qalın xalçalarında yatmasına icazə verdi.

1942-ci ildə Fox Teatrı, səhnəsini və ətrafdakı soyunma otaqlarını başlıq şəkilləri üçün “second-run ” film evi kimi xidmət edən “Lido ” adlı 536 nəfərlik ikinci dərəcəli teatra çevirdi. Orijinal dizayndakı dəyişikliklər və əlavələr, keçmiş səhnə evindəki kiçik ikincil teatr, prosceniumdakı dəyişikliklər və auditoriyada müxtəlif yeni səs udma işlərini əhatə edir. İkinci Dünya Müharibəsindən sonra Fox Teatrının həyat qabiliyyətini azaltmaq üçün ətrafdakı məhəllənin demoqrafik göstəriciləri və solğun sərvətləri bir araya gəldi.

Təmir və Bərpa

Uzun bir sahib və operator seriyasından, illərlə davam edən pisləşmə və tənəzzüldən sonra, 1990 -cı illərin sonunda Fox Teatrı uzun illər bağlanıldı.

Bu günkü gözəl zinət əşyasına çevrilməsi, Riverside City ’s Arts & amp Culture təşəbbüsünün, “Riverside Renaissance ” proqramının mərkəzi olaraq məkanı hədəf alan Riverside City sayəsindədir. Həyat və mədəniyyəti Riverside şəhərinin görməli yerlərinə və yerlərinə qaytarmaq üçün bu 1.68 milyard dollarlıq səy, 2004-2010 -cu illər arasında teatr və#8217 -lərin təmir və bərpasına 35 milyon dollar tökdü.

Bu gün Fox İfaçılıq Sənəti Mərkəzi

Bu dövrdə, Riverside City, şəhərin mərkəzində icma istifadəsi üçün bir sənət sənəti qurmaq üçün məkanı satın aldı, təmir etdi və daha sonra yenidən açdı. Bu gözəl müasir sənət sənəti mərkəzi, 15 Yanvar 2010-cu ildə möhtəşəm bir şəkildə yenidən açılışı və 22 və 23-də açılış gecələri ilə 1,000+ gala izdihamı və Grammy ilə Fox Performance Arts Center olaraq dəyişdirildi. mükafat qazanan başçı Sheryl Crow.

Bu gün Riverside şəhəri bu gözəl məkana sahib olmağa davam edir və Live Nation həm Fox Performing Arts Center -in meneceri/operatoru, həm də Fox Riverside Theatre Foundation üçün sənaye ortağı olaraq möhtəşəm bir dəstək verir.


Rubidoux Dağı: Aralıqda Riverside (və Kaliforniya) tarixi

26 Aprel 1907 -ci ildə keşiş Thomas James Conaty, “ bir çox insanın yanında, ” Rubidoux Dağı üzərində Ata Junipero Serra Xaçını ithaf etdi.

12 oktyabr 1909 -cu ildə, Riverside dağ zirvəsinə aparılmış bir avtomobildən asanlıqla çıxa bilməyəcək qədər çox kök olan Prezident Taft, bir lövhə açaraq, “ Kaliforniyada sivilizasiyanın başlanğıcı … Fr. Junipero Serra. Həvari. Qanunvericilik qurucusu. ”

Bu lövhələr və Serra Cross -ın özü də daxil olmaqla xatırladıqları şeylər Riverside və California tarixinin bir hissəsidir.

İndi, məhkəmə çəkişməsinin qarşısını almaq üçün, Riverside bunları ən yüksək təklif verənə sata bilər.

Xaç və Taft lövhəsi qoyulduqda, Rubidoux dağı şəxsi mülkiyyət idi. Dağ 1955 -ci ildə ictimai parka çevrildi və Riverside onun idarəçisi oldu. İndi şəhər bu etibardan imtina etmək fikrindədir, çünki xoşbəxt bir təşkilat, şəhərə məxsus xaçın müəyyən bir dini təbliğ etdiyini iddia edir.

Bu ranzadır. Söhbət dindən getmir. Tarixdən bəhs olunur, eynilə hal-hazırda dövlətə məxsus olan La Purisima Missiyası, xaçlarla işarələnmiş, Kaliforniya tarixidir. Rubidoux Dağı indi ictimai mülkiyyətə sahib olması, tarixi baxımdan əhəmiyyətli bir xaçın məhv edilməsi, köçürülməsi və ya satılması demək deyil. Saxlanmalı, saxlanmalı və lazım gələrsə məhkəmədə müdafiə olunmalıdır.

& LdquoMənim telefonum çaldı, & rdquo dedi ki, Corc Flower, Rubidoux Dağı Dostları, dağ və rsquos könüllü baxıcıları. & ldquoDon & rsquot deyən insanların çoxu dindən bəhs edir. Riverside tarixindən və bunun (xaçın) şəhər üçün nə demək olduğunu danışırlar, çünki burada çoxdan var. & Rdquo

Çoğu insan, dedi Çiçək, & ldquoour dağ olaraq. & Rsquo & rdquo Hər kəs & rsquos. Dindən asılı olmayaraq.

Bu xaç, Teddy Roosevelt idarəçiliyindən bəri bir şəkildə dayandı. Bu, ayın ləzzəti deyil. Birinci Düzəlişin ən yüksək səsli çempionlarından əvvəl (indiyə qədər). Hündür boyda olmasına baxmayaraq, xaç, bir sözlə, Riverside olan bənzərsiz qobelenlərə dərin şəkildə hopdurulmuşdur.

Bəziləri üçün xaç edir dini bir simvoldur, buna şübhə yoxdur. Rubidoux Pasxa Gündoğumu xidməti — ABŞ -da ən qədimdir — 1909 -cu ilə aiddir və iki dünya müharibəsi, Böyük Depressiya, irqi iğtişaşlar, zəlzələlər, Vyetnam və 9/11 ilə davam etmişdir. Daha çox tarix.

Nəhayət kiməsə & rsquos çarpazlarına qoyulması heç də təəccüblü deyil. Nə edir surprising is the city received its demand letter from the D.C.-based Americans United for Separation of Church and State in August and only told the peeps, including George Flower, last week.

Is it &ldquosettled law&rdquo that the city can&rsquot own the cross? If the city sells, will that be the end of it? The city attorney says yes. But a Pepperdine U. law prof told the paper just selling the cross might not do the trick. Too clever? Too gimmicky? Sən bahis et! The city should come out swinging instead of opting for technical compliance that might not even work.

Some who&rsquove called George Flower have offered strikingly simple solutions: &ldquoIf people didn&rsquot like it, they could look the other way.&rdquo

But these days, people look for a fight. Now they&rsquove got one, and it should only end one way:


Masonry has been a predominant factor in the history of the City of Riverside from its infancy, as with the founding of our Country.

For all practical purposes, Riverside's origin dates from September 1870, when John W. North and perhaps not more than twenty families, arrived in this area and purchased approximately 8,000 acres of land, under the name of Southern California Colony Association. This land was the heart of what was later known as the City of Riverside. Within nine years, the area had been surveyed, the city named, and the initial steps taken to form the first Masonic Lodge.

By 1925 we find a City of about 26,000 people, which already had in existence: Evergreen Lodge No. 259, F. & A. M., chartered in 1880 Riverside Chapter No. 67, Royal Arch Masons, chartered in 1886 Riverside Commandery No. 28, Knights Templar, charter granted in 1887 Ungava Chapter No. 106, Order of the Eastern Star, instituted in 1890 and the Order of the Amaranth, Magnolia Court No. 51, chartered in 1924.

At that time (1925) Evergreen Lodge had about 500 members and there were discussions among the Sojourning Masons about establishing a second Lodge in the City. Under the able director of Wor. Bro. Henry D. French, for many years Inspector of the Masonic District, and a group of Masons, most of whom had their memberships in Eastern Lodges, organized what is now Riverside Lodge No. 635, F. & A. M. On January 20, 1926, twenty-eight Brethren, reognizing each other as Master Masons, met at Reynolds Hotel (9th Street and Orange) at High Twelve to take measures necessary to establish a Lodge of Free and Accepted Masons in the City of Riverside, California. After luncheon they repaired to the Sun Parlor. Bro. William Cyrus Gunnerson was called to the Chair and Bro. Joseph Shipp Bordwell was elected Secretary. Riverside Lodge was selected as the name. (Actually, preliminary meetings had been held as early as October 21, 1925, in the upstairs room of the Palace Cafe, 757 West Seventh street, in Riverside, At a meeting on October 28, 1925 an election was held for the three principle offices of the new Lodge. Those elected were: Bro. William C. Gunnerson, Master, Bro. Henry W. Coil, Senior Warden and Bro. Lewis Edwin MacEwen, Junior Warden. On December 16, 1925 Bro. MacEwen withdrew as Junior Warden and Bro. Guy S. Harts was elected.)

A Petition for Dispensation to the Grand Master of Masons in California - the Most Worshipful Albert E. Boynton - was prepared and signed by the brethren. A fee of $75 was required to accompany the Request for Dispensation. This amount was raised by an initial contribution of $4.50 by each of the Brethren. Demits were ordered from each Brother. These 28 Brethren were from 22 different Lodges, from 15 different States and Mexico. These States were: Massachusetts, Tennessee, Alabama, Ohio, Michigan, Illinois, Indiana, Iowa, Missouri, South Dakota, Kansas, Oklahoma, Wyoming, Washington and California (six were from Evergreen Lodge).

The Brethren met weekly at the Reynolds Hotel until on February 25 arrangements were completed with Evergreen Lodge to meet in the Masonic Temple on Thursdays for business and practice. Evergreen Lodge supported the new Lodge and assisted the officers by coaching and otherwise in perfecting the organization of the new Lodge. A Petition was served on Evergreen Lodge by Bro. Henry Coil on January 23, 1926, to officially inform them that a new Lodge was being formed in the area. Evergreen Lodge at their meeting of February 5, 1926, decided to endorse and support the new Lodge in all respects.

On March 12, 1926, the Officers of the new Lodge to be formed were invited by Evergreen Lodge to confer the First Degree on three candidates. The Master and each Warden conferred one of the Degrees. On March 17, 1926, they attended a School of Instruction by Wor. Bro. Baker, Grand Lecturer. The next day Wor. Bro. Henry French, Inspector of the 98th Masonic District issued certificates of qualifications for the Master and each Warden, and sent the Request for Dispensation to the Grand Secretary, to be laid before the Grand Master.

The Grand Master would not accept Bro. Joseph S. Bordwell's demit from Sonora, Mexico, except when applying for affiliation. Bro. Bordwell resigned as Secretary and Bro. Raymond P. Allen was elected to replace him.

The Grand Master, the Most Worshipful Albert E. Boynton signed the Dispensation on March 20, 1926, and ordered Wor. Bro. Henry French to institute the new Lodge, to be called Riverside Lodge. On March 25, 1926, the Brethren assembled in the Riverside Masonic Temple at 7:30 p.m. where Wor. Bro. French was present and who proceeded to Institute the new Lodge. The Grand Master's Dispensation was read and in accordance with the authority vested by the instrument, the Inspector invested the following Brethren with jewels of their offices:

  • Usta: Bro. William Cyrus Gunnerson
  • Senior Warden: Bro. Henry Wilson Coil, Sr.
  • Junior Warden: Bro. Guy Sylvester Harts
  • Treasurer: Bro. Raymond Treat Sullivan
  • Secretary: Bro. Raymond Philip Allen
  • Senior Deacon: Bro. Andrew Watson Wade
  • Junior Deacon: Bro. John Henry Prater
  • Marshal: Bro. Fred Lee McEuen
  • Steward: Bro. Rich Kay Craig
  • Steward: Bro. Claude Theodore Chamberlain
  • Tiler: Wor. James Percy Robeson

The first Stated Meeting under the Charter as Lodge No. 635, Free and Accepted Masons, was held on Thursday, November 4, 1926, in Riverside Masonic Temple, now called Evergreen Temple, on 11th street in Riverside.

The first annual Installation of Officers after receiving our Charter was held January 20, 1927, with Wor. Bro. Oakley K. Morton, Inspector of the 102nd Masonic District as Installing Officer.


History of Riverside, California - History

An outline of the church history of Riverside demands recording, although those looking for details may need to seek them in the records of the different organizations. There were representatives of different denominations among the pioneers, but these subordinated their denominational prejudices to secure the building of a place for worship, and the first religious body in the colony was organized as the First Church of Christ of Riverside. Its actual members were, however, of the Congregational faith. Recognizing the commercial value of churches and schools as an inducement to the more desirable class who might be seeking a new home, the original colony managers gave the land at the corner of Sixth and Mulberry streets upon which to erect the first little white church, with its tiny spire, and also contributed toward the fund for its construction. For years this Union church provided for the religious needs of the settlers, and only when the growth of the settlement gave strength to the various denominations did the work of segregation commence, which in recent years has given the city thirty or forty branches of the Christian church. Of the seven original members of this first church, organized in 1872, only one, Miss Nancy M. Burt, has remained a permanent resident of Riverside. In 1886 the church was reorganized and incorporated as the First Congregational Church of Riverside. In the same year the original church building and lot were traded to the Christian Church people in exchange for the lots at the corner of Seventh and Lemon streets, where was built in 1887 the larger wooden Congregational church building which they occupied for twenty-five years. This contained the first pipe organ used in the city. This structure was torn down in 1912 to give place to a large and magnificent cathedral like structure of the Spanish renaissance style of architecture. This building, with its adjacent parsonage, grounds and equipment, will have a value of fully $125,000.

The pastors who have had charge are: Rev. I. W. Atherton, three years Rev. F. H. Wales, one year Rev. W. H. Cross, sis years Rev. George L. Smith, one year Rev. T. C. Hunt, eleven years Rev. Edward F. Goff, eleven years Rev. J. H. McLaren, two years Rev. Horace Porter, three years. Revs. Ralph B. Larkin, Z. B. Burr, C. J. Hutchins and George Lyman have supplied the pulpit in times of vacancy.

First Methodist Episcopal Church. A small class of Methodists was formed in Riverside as early as 1872, which held occasional services thereafter in the school house, Rev. W. A. Knighten preaching a monthly sermon before it during the summer. In 1873 the conference made Riverside a missionary station and appropriated $300 for its support. A regular church organization was effected January 10,1874, largely through the efforts of Rev. M. M. Bovard. In 1875 lots were purchased on the corner of Sixth and Orange streets, where successive building operations have marked the steady growth of the church in numbers and wealth, from the time when seven members represented the entire strength of the denomination to the present day, when the First church alone has a membership of some 900, and sister churches are required to shelter those who cannot be accommodated here. The first building erected was a little 24x36 brick chapel, the material and labor required for its construction being practically all given by the enthusiastic members and friends. The large and beautiful church, with all its modern conveniences, which by successive enlargements has become one of the most attractive in the city, has so incorporated this original building that its identity is almost lost. The pastors who have occupied the pulpit since the organization of the church by Dr. Bovard are: Rev. W. J. White, Rev. J. L. Mann, Rev. F. D. Bovard, Rev. William Dixon, Rev. C. H. Lawton, Rev. M. F. Colburn, Rev. A. W. Bunker, Rev. C. E. Shelling, Rev. Selah W. Brown, Rev. D. H. Gillan, Rev. William Sterling, Rev. Dr. W. A. Wright, Rev. Dr. A. C. Williams, Rev. B. C. Cory, Rev. B. S. Haywood, Rev. E. J. Inwood, Rev. Robert S. Fisher, Rev. Dr. A. W. Adkinson and Rev. L. D. Van Arnam.

The First Baptist Church was organized in February, 1874, the charter members being Mr. and Mrs. D. C. Twogood, Mr. and Mrs. J. H. Roe, T. J. Wood, D. A. Coddington, and Rev. and Mrs. M. V. Wright. Messrs. Twogood and Roe were chosen the first deacons, and the former continued to hold the position continuously for some thirty-eight years. Two of the charter members, Mrs. Roe and Mrs. Wright, are still active members. For several years they had no minister, and united with the Congregationalists in the Sunday service. From an original membership of nine the church has grown until in 1912 it has 552 members. The church finally purchased desirable lots on the corner of Eighth and Lemon streets and in 1882 built upon these a church of their own at a cost of $6000, in which they worshiped for some eighteen years. This property was finally sold for business purposes and the building moved to the corner of Ninth and Lemon streets, upon which corner in 1909 the old building was replaced by a beautiful new church, equipped with everything required by a large and growing organization. The property is valued at about $50,000. The following is a list of the pastors, with date of installation: Rev. M. V. Wright, 1874 Rev. M. Fobes, 1878 Rev. Charles Button, 1880 Rev. Charles Winbigler, 1889 Rev. George A. Cleveland, 1894 Rev. Dr. W. F. Taylor. 1899 Rev. W. L. Tucker, 1906 Rev. G. F. Holt, 1907.

Magnolia Presbyterian Church. The first Presbyterian church was organized November 9, 1879, with the following charter members: Mr. and Mrs. C. A. Crosby, Mrs. James H. Benedict, Alice Benedict, Mrs. E. Rudisill, Mr. and Mrs. D. W. McLeod, Mrs. M. A. Evans and Mrs. M. C. Evans. The first trustees were: S. C. Evans, J. H. Benedict, A. S. White, C. A. Crosby and H. J. Rudisill.

Land was purchased at the head of Magnolia avenue and n church erected upon it in 1880, at a cost of $6,000. The first ministerial supplies were Rev. A. Q. Lane, Rev. J. H. Clark, Rev. Ira M. Condit. Regular pastors: Rev. J. A. Merrill, Rev. H. B. Gage (18861900), and Rev. D. L. Macquarrie (incumbent).

All Souls' Universalist Church was founded by Rev. Dr. George H. Deere, in July, 1881. Its services were first held in the Citrus Fair pavilion, and afterward in a little church extemporized from a discarded school building located on Market street near Seventh. In 1891 land was bought at the corner of Seventh and Lemon streets, where the society built the elegant little stone church and parsonage which it has since occupied. The more conspicuous of the lay members who aided in the completion of these buildings were Albert S. White, William Finch, Seneca LaRue, Dr. John Hall, Aberdien Keith, K. D. Shugart and William P. Russell. There was an original membership of fifteen, which had grown to 162 in 1912.

The pastors who have served are: Rev. Dr. Deere (thirteen years), Rev. Charles A. Garst, Rev. Elmer C. Andrus, Rev. Andrew W. Cross, Rev. Herbert E. Benton and Rev. F. L. Carrier. All Saints' Protestant Episcopal Church. Among the earliest of the religious services held in Riverside was that at which Rev. Charles F. Loup officiated in June, 1871. In the fall of the year following Bishop Kip visited Riverside and held a service. From this time services were occasionally held by the Rev. Mr. Loup and Rev. Mr. Wilson. These meetings were sometimes held in the Congregational church and for a time in the Sixth street school house. During these years Riverside was a part of the San Bernardino mission. In October, 1884, the mission was formally organized into a parish having the name of All Saints' Protestant Episcopal Church of Riverside. The first vestry elected included: Messrs. E. G. Brown, J. D. Brownlee, E. J. Davis, W. A. Hayt, John Jarvis, W. P. Lett and 0. Papineau. Other active members whose names appear at this period were Dr. A. H. Woodill, B. B. Wright, L. M. Holt and Dr. Jenkins. The services were evidently irregularly held owing to the difficulty of securing a permanent pastor.

In January, 1887, the Rev. B. W. R. Taylor accepted the rectorship and in the June following the cornerstone of a church was laid on the church lot at Tenth street, between Orange and Lemon. Soon afterward a rectory was built on the same property, and in recent years a parish house for the use of the Sunday school and other parochial organizations has been added. The clergymen who served the parish after Mr. Wilson were: Rev. S. Gregory Lines, Rev. C. S. Frankenthall and Rev. J. D. H. Brown. Rev. Mr. Taylor resigned charge of the parish in August, 1891, and in the following January was succeeded by the present rector, Rev. M. C. Dotten. The membership at the present time is 250.

The New Jerusalem (Swedenborgian) Church of Riverside was organized May 17, 1885, with thirty members. Rev. Berry Edmiston was its only pastor during the twenty-seven years of its history, resigning but a short time before his death, which occurred August 6, 1912. He was a man respected and loved by all who knew him, and the record of a town for whose moral upbuilding he so faithfully worked would be incomplete which did not refer to his character as a citizen as well as to his service as a Christian minister. This church first held its services in a building on Central avenue, which had formerly been used for school purposes by the Sunnyside school district. In 1903 a new church edifice was built for their use in a more convenient location, on Locust street, between Sixth and Seventh. The present membership of the church is forty.

The First Christian Church of Riverside was organized October 7, 1885, with thirty charter members. They first purchased land upon the southwest corner of Seventh and Lemon streets, but later traded this for the old Congregational building at Sixth and Vine streets, where they worshiped until 1904. They then secured land for a new church at the corner of Seventh and Lime streets, and moving their old building, incorporated it in the fine large edifice in which they now worship, having a capacity of nearly 800. The church membership has grown until it numbers 617, and the Sunday school, of which M. D. Haskell is the superintendent, has an enrollment of 540. The pastors have been: Rev. Irwin West, Rev. Hiram Conwell, Rev. Cal. Ogborn, Rev. William Sumpter, Rev. M. J. Ferguson, Rev. A. B. House, Rev. George Ringo and Rev. G. M. Anderson.

Calvary Presbyterian Church. The inconvenience of attending service at the Magnolia Avenue Church, three or four miles away, led the increasing number of Presbyterians located in the "mile square" to organize in June, 1887, the Calvary Presbyterian Church. Its charter members were: Mrs. Gage (senior), Mr. and Mrs. Matthew Gage, Miss Margaret Gage, Mrs. Campbell, Mrs. Mary C. Mann, Mrs. I. S. Murray, Mr. and Mrs. H. J. Craft, Miss Margaret Spooner, Robert Gage, Mrs. Mattie Sears, Mr. and Mrs. D. J. McLeod, Mrs. Kate Hunter, W. J. Wallace, Mr. and Mrs. Oscar Wilbur, Mrs. A. D. Place, John Shiels, Charles Shiels, Miss Isabelle Ross, Miss Jennie Wright and Mr. and Mrs. W. R. Spence.

The little congregation at first worshiped in what is now a storeroom in the Odd Fellows' Building then for a time in a building north of where the Loring Block now stands then in the Citrus Fair pavilion, and finally, while their church was being built, in the original Y. M. C. A. building in the Glenwood Block. Rev. Dr. J. B. Stewart supplied the pulpit at this time. The first elders were Robert Gage and W. J. Wallace.

Land had meanwhile been purchased at the corner of Ninth and Lime streets, and here was at last erected the convenient and beautiful building in which they have since worshiped. The church has now a membership of 590 and is in a flourishing condition, but at the time when a church alone was being provided success would have been long deferred had not the effort had the most generous support of members and friends. Among those whose liberal assistance deserves especial remembrance are Matthew Gage and Mrs. Gage, the latter presenting the pipe organ as her share, while W. John Gage lent most valuable aid for years as leader in the department of music.

Only five pastors have served during the twenty-five years of the life of the church, these being Rev. Dr. Stewart, Rev. R. H. Hartley, Rev. W. J. Arnold, Rev. Alex. Ekin and Rev. Dr. W. A. Hunter.

St. Francis de Sales Church was at first a mission of the San Bernardino church, started in 1888 by Rev. Father Stockman, a pioneer priest of California. The church is located on the city block bounded by Twelfth, Thirteenth, Lime and Mulberry streets. This block was donated for church, school, convent and hospital purposes by Mrs. Hattie Traver, a pioneer citizen of Riverside. The Catholics believe that there is " no true education without religion," and they are planning to erect first a parochial school on their property and next a church building which shall "imposingly represent Catholic endeavor in Riverside." One hundred and seventy-five English and 450 .Spanish speaking families are represented in the congregation. The Catholic Indians are cared for in a mission chapel near Sherman Institute, and the church itself maintains missions at Crestmore, Casa Blanca and Spanish Town. The resident pastors have been Rev. J. McCarthy, 1893 Rev. M. Conneally, 1898 Rev. S. F. Cain, 1905 and the present incumbent is Rev. Peter H. McNellis.

Trinity English Lutheran Church was organized January 7, 1894, with a membership of twenty-six, which number has since increased to eighty. It meets for worship in a pretty building at the corner of Walnut and Ninth streets, which was completed and dedicated September 5, 1901. The pastors who have had charge of the parish are: Rev. J. S. Moser, 1893 Rev. George H. Hillerman, 1896 Rev. A. E. Dietz, 1904 and the present incumbent, Rev. R. W. Mottern, 1909.

Scandinavian Evangelical Lutheran Eden Church was organized September 28, 1888. It has a present membership of 135. A church building was erected for its use on the corner of Tenth and Orange streets in 1891, and a parsonage built on the lot adjoining some years later. Among the more prominent of its earlier members were Ernest Carlson, Swan Johnson, Carl Carlson, N. P. Benson, Carl G. Engborg, William Johnson and Edwin Chelson. The first pastor was Rev. N. G. Brandelle, and among his successors are Dr. Edward Nelander, Rev. 0. N. Glim, Rev. K. G. Peel, Rev. A. N. Le Veau, Rev. N. A. Nordstrom, and the present pastor, Rev. L. M. Dahlsten.

There is also a mission church of the German Lutherans who meet in the Adventist church on Twelfth street on the second and fourth Sundays of each month. Rev. Louis Achenbach is the acting pastor.

Grace Methodist Episcopal Church. The organization of the Grace Methodist Episcopal Church of Riverside had its inception at a meeting held October 15, 1907, and its legal incorporation was effected November 19 of the same year. At the outset it had 189 members on its roll, and its present membership is 393. Its first Sunday service was held October 4, 1907, in a little mission chapel at the junction of East Eighth and High streets, owned at the time by the First Methodist Episcopal Church, and which it subsequently purchased. The lots upon which the chapel stood had been donated by C. F. Marcy, and another was subsequently acquired, giving a building site 180x185 feet in area. Plans for building were promptly arranged, and on December 6, 1908, the present church building was dedicated, practically free from debt. The church has prospered under the pastorate of Rev. W. C. Geyer, who has had charge during its entire history, but who now gives place to the new appointee of the conference, Rev. D. B. Loofburrow.

The First United Brethren Church of Riverside was among the earlier churches organized. It now has a membership of 216, and a church and parsonage located on East Eighth street, near Park. The church has a seating capacity of 500, and the whole property a value of about $20,000. Rev. W. H. Blackburn is the present pastor.

The First Church of Christ, Scientist, was organized in July, 1889. It built upon the corner of Sixth and Lemon streets, in 1900, a beautiful church of the mission style of architecture, at a cost of over $15,000, which was furnished and dedicated free from debt. The members claim that here was the first place in Southern California where Christian Science was publicly introduced and classes instructed in the tenets of the denomination.

The Second Church of Christ, Scientist, of Riverside, was regularly incorporated in April, 1893. The first public service was held May 10 in a dwelling house at No. 560 Seventh street, the reading room being located in the same building. In January, 1904, Leighton Hall was secured for the services, and the reading room was removed to the Glenwood Block, corner of Sixth and Orange streets, in April of the same year. In October, 1905, the Universalist Church was secured for a place of meeting. In December, 1907, plans were accepted for a church to be located at the corner of Eleventh and Lemon streets, and in May, 1908, the first services were held in the new church. Since January, 1912, the reading room has been located in the Glenwood Block on Main street. The church has had a steady growth from the time of its organization.

Arlington Methodist Episcopal Church was formed March 22, 1893, by some thirteen citizens who found the distance to the First Church at Riverside a bar to regular attendance. A Sunday school had existed for some three years previous, with Rev. Alfred Ramey as superintendent, C. H. Ormsby, assistant, and Chester Crosby, secretary. A small church was built in 1907, but the rapid growth of the congregation made necessary a larger building, and in 1908 land was purchased on the corner of Magnolia avenue and Castleman street, upon which a more pretentious edifice was erected. The church now has a membership of 215, a large Sunday school, and a well located property worth over $11,000. The pastors who have served are: Rev. A. Ramey, Rev. E. Hoskyn, Rev. L. D. Loyd, Rev. C. J. Miller, Rev. W. G. Cowan, Rev. T. D. Ashleigh, Rev. W. C. Dane, Rev. F. L. Buckwalter, Rev. George Baffin and Rev. A. J. McKenzie.

Highgrove Methodist Episcopal Church was organized in October, 1890. It had only six charter members, but now has a membership of 149. The society built a parsonage in 1891 and a church in 1892, the latter being enlarged in 1904. The pastors have been Rev. J. C. Gowan, Rev. E. Hoskyn, Rev. C. J. Miller. Rev. E. W. Pasco, Rev. L. D. Loyd, Rev. F. A. Leak, Rev. S. M. Chase, Rev. W. G. Cowan, Rev. H. H. Baker, Rev. F. P. Sigler and Rev. S. A. Smith.

The African Methodist Episcopal Church was organized in 1893, with only three members, but it now has sixty. Its place of worship is at the corner of Tenth and Sedgwick streets. Its pastors have been Rev. D. R. Jones, Rev. Halford, Rev. Johnson, Rev. S. E. Arrington, Rev. Kennedy, Rev. J. Holmes, Rev. J. II. Wilson, Rev. G. W. Bussey, Rev. W. H. Williamson and Rev. S. E. Edwards.

The Second Baptist Church (African) was organized in 1892, with thirteen members, and now, 1912, has 135. The ministers who have had charge are Rev. John Clisby, Rev. Whitlock, Rev. J. W. Newby, Rev. S. H. Smith, Rev. Terrill, Rev. J. D. Gordon and Rev. F. W. Cooper. Its church is at No. 1162 Howard street.

The Arlington Christian Church was organized in January, 1905. Previous to this date the Rev. E. H. Gurley preached many sermons in this section of the city, and for a time the congregation met in a small frame building. It had at the outset only twenty-five members, but now has 150 and is one of the most prosperous of Riverside's churches. In 1912 it completed a handsome church building, constructed of cement blocks, and its property has a present value of $13,000. The pastors have been Revs. Cal. Ogburn, W. T. Adams, W. J. Bottenfield, J. H. Hall, C. R. Moore, and the present incumbent, Rev. S. D. Perkinson.

The Free Methodist Church of Riverside was organized in 1907 with twelve members. It is located at No. 189 East Sixth street. Rev. J. B. Freeland was the first pastor, and he has been succeeded by Revs. A. C. Brown, S. F. Heilman and S. O. Yelvington, the last named having occupied the pulpit for three years.

The United Presbyterian Church was organized on April 12, 1905, and incorporated in the following November. It had an original membership of twenty-five, and its members in 1912 number eighty-two. It has a church property valued at $12,000, located on the corner of Orange and Lemon streets, which was dedicated in October, 1906. The church has no permanent pastor, but the pulpit has been supplied by Rev. John M. Ross, D. D., Rev. W. F. Johnson and Rev. J. S. Coie. The Riverside Seventh Day Baptist Church was organized October 3, 1893, with an original membership of forty. It now has 105 members. The church is located at the corner of Park avenue and Fifth street. Rev. J. T. Davis was the first pastor, he being succeeded by the present incumbent. Rev. E. F. Loofboro.

In addition to the above, the religious needs of the city are cared for by the Seventh Day Adventists, who hold regular sessions in their church on Twelfth street, Elder Richardson being in charge in 1912. The Primitive Baptists, Elder A. V. Atkins, pastor, hold a monthly service in the same church. The Holiness Church meets at the corner of Ninth street and Park avenue, Rev. R. H. Amon, pastor. The Salvation Army has for years held services at various points in the city, Ensign Harris being in charge in 1912.

The Congregationalists maintain a Japanese mission school on Fourteenth street the Methodists a Japanese mission on Fifth street, and the Presbyterians two Spanish missions, one at Casa Blanca, and the other on Fourteenth street, Rev. Samuel Solomon having been in charge of both for years.


The Friends of California Citrus Park…

The Friends of California Citrus Park (Non-Profit Management Corp.) is the official non profit partner supporting the California Citrus State Historic Park.

We were founded 23 years ago to preserve the precious citrus history located on 400 beautiful acres of land located in Riverside, California. The Friends of California Citrus Park aims to support and operate the maintenance of the parks orange groves, citrus production, the Sunkist Center, amphitheater and group picnic event areas. We fundraise by hosting various special events throughout the year. All proceeds collected by the Friends of California Citrus Park support park maintenance, improvements, educational and interpretive programs.

On July 11, 2016 with the presence and support of Secretary of Natural Resources Secretary, John Laird , the Friends of California Citrus Park were presented with three very special acknowledgements. The first was a Certificate of Recognition from the City of Riverside. The second was a Proclamation from the county of Riverside. Lastly, a state of California Legislature Resolution. These three gifts are treasured and the Friends of California Citrus Park are committed to preserving the history of citrus, welcoming visitors from all over the world, and continuing to increase the park’s relevancy, visitation, and revenues.

List of site sources >>>


Videoya baxın: RIVERSIDE - Celebrity Touch OFFICIAL VIDEO (Yanvar 2022).